Hei Handsoer
Du skal finne den på spotty.
Rack-Mannen
nix, ingen album på spotty. Kun 'Smoke on the Water' singelen.
edit: er på wimp. panikken avblåst.
Hei Handsoer
Du skal finne den på spotty.
Rack-Mannen
Ser ut til å være fra en konsert i New York i 2010.Hva er dette da, rolfozzy? Ser jammen ut som at det er noe digert nytt på gang. Firedobbel og svine hakke dyr og greier:Chris Robinson, vokalist fra Black Crowes. Har nå et band som heter Chris Robinson Brotherhood.Hva er dette?
Coveret gir YES assosiasjoner, men skinnet kan bedra!
Kan du være snill og gi en kort beskrivelse?
De ga ut to album ifjor. Begge appelerer til min smak. Mye sound of 70tallet her. Melodiøst, litt hardt og litt mykt.
Og begge er omtrent like bra. Et godt stykke unna Yes dette.
Jeg anbefaler begge.
Amazon.com: Wiser for the Time: Black Crowes: Music
Ah. Det var jo mye mindre spennende enn jeg trodde...Ser ut til å være fra en konsert i New York i 2010.Hva er dette da, rolfozzy? Ser jammen ut som at det er noe digert nytt på gang. Firedobbel og svine hakke dyr og greier:Chris Robinson, vokalist fra Black Crowes. Har nå et band som heter Chris Robinson Brotherhood.Hva er dette?
De ga ut to album ifjor. Begge appelerer til min smak. Mye sound of 70tallet her. Melodiøst, litt hardt og litt mykt.
Jeg anbefaler begge.
Amazon.com: Wiser for the Time: Black Crowes: Music
Lars-Erik@ slutt på liker,godt å se at du er blant oss igjen.
Takk for svar.Chris Robinson, vokalist fra Black Crowes. Har nå et band som heter Chris Robinson Brotherhood.Hva er dette?
Jeg anbefaler begge.
Images 66-67 er en gullplate. Spilte den til den ble hakkete og utslitt da jeg var liten. Husker også alle de herlige bildene på platecoveret. Musikken holder absolutt mål den dag i dag, og de blir regelmessig spilt.Første gang gitt ut -73,Det mest omfattene album
fra Bowies 66-67 utgivelser hos Decam, det er 21 spor
alt fra hans 67 debut album og 7 spor fra singler og uutgitte ting.
Ikke mye som minner om hans senere arbeider.
Vis vedlegget 182545
Vis vedlegget 182546
Den er mange år siden jeg har hørt, kanskje jeg skal finne den frem jeg også.
Jeg ble så veldig fort lei dem. Det er som den lekre sjokoladekaka i konditoriet, ser så god ut og smaker nam, men du er kvalm før du er halvferdig.The Walkabouts - Train leaves at eight (2001)
Bra band detta.
Hvis du mener dette alvorlig, da har jeg problemer med å forstå deg.Jeg ble så veldig fort lei dem. Det er som den lekre sjokoladekaka i konditoriet, ser så god ut og smaker nam, men du er kvalm før du er halvferdig.The Walkabouts - Train leaves at eight (2001)
Bra band detta.