S
sorgenfri
Gjest
Flire Godt her nåVis vedlegget 145764 Vis vedlegget 145765 Vis vedlegget 145766 Vis vedlegget 145767 Vis vedlegget 145768 Litt av Hvert. Siden jeg ble nektet adgang til fergen over, grunnet fyll.
mvh
Flire Godt her nåVis vedlegget 145764 Vis vedlegget 145765 Vis vedlegget 145766 Vis vedlegget 145767 Vis vedlegget 145768 Litt av Hvert. Siden jeg ble nektet adgang til fergen over, grunnet fyll.
mvh
Fantastisk plate, har den på vinyl jeg også. Blir alltid i godt humør av den
KULE gutter! Fikk frem smilet mitt;-)Fantastisk plate, har den på vinyl jeg også. Blir alltid i godt humør av den
Her et klipp fra en konsert jeg har av de (utrolig at de kom gjennom hele gig'en).
Ikke det jeg vet.... holder seg godt han@ Bent: Er ikke Ray Sawyer avgått?
mvh
The Cynics - Rock 'N' Roll (1990)
![]()
Trenger hjelp til å holde meg våken.
Med den drivende energien her er det håp om å komme over kneika...
Så feil kan man ta. Mannen ser jo sunn utIkke det jeg vet.... holder seg godt han@ Bent: Er ikke Ray Sawyer avgått?
mvh
![]()
Prøver å la der være: men jeg kjente nakkehårene reiste seg. Det har ikke skjedd siden jeg så åpnings-scenen på 'The Shining' for andre gang. Skremme folk slik! Fysjom!Flire Godt her nåVis vedlegget 145764 Vis vedlegget 145765 Vis vedlegget 145766 Vis vedlegget 145767 Vis vedlegget 145768 Litt av Hvert. Siden jeg ble nektet adgang til fergen over, grunnet fyll.
mvh![]()
du har den britiske vinylutgaven du også ser jeg. Fortalte en samlerfrende at platebaren hadde lyktes å få tak i noen, han gikk sporentreks og kjøpte resten.....Nomads - Solna (2012)
![]()
![]()
Finfin rockeskive.
Jau. Bestilt fra en veldig fin sjappe i Tysklanddu har den britiske vinylutgaven du også ser jeg. Fortalte en samlerfrende at platebaren hadde lyktes å få tak i noen, han gikk sporentreks og kjøpte resten.....Nomads - Solna (2012)
![]()
Finfin rockeskive.
Både jeg og roberten sikret oss et ex. hver noen timer før vi traff på denne samlerfrenden. (tid og sted, post #1500 i Kings Cave-trådenJau. Bestilt fra en veldig fin sjappe i Tysklanddu har den britiske vinylutgaven du også ser jeg. Fortalte en samlerfrende at platebaren hadde lyktes å få tak i noen, han gikk sporentreks og kjøpte resten.....Nomads - Solna (2012)
![]()
Finfin rockeskive.Men eg har kun ett eks...
Synes den er kanskje litt for bedagelig, sikkert å banne i kirka dette, men litt kjedelig?Hygger meg med denne bedagelige plata.
![]()
Beachwood Sparks - the tanished gold (cd)
mvh. s,
Den sliter jeg med, fortsatt. Kanskje gi den en sjanse til i kveld ? Vente til jeg kommer litt lengre ned i singel malten@Handsoer og JanR:
Opeth, Porcupine Tree, Katatonia, Riverside...
Setter på denne:
Vis vedlegget 145833
Storm Corrosion - Storm Corrosion.