Men united da, alle Dream Syndicate platene er jo bestManleymannen har peil.Den der er faktisk jævlig bra. Herren m. manleyen har den. Ikke jeg.The Dream Syndicate - Ghost Stories (198
![]()
mvh
Ikke en av Dream S's beste plater, syns jeg, men likevel jækla bra.![]()
Hehe, du har selvsagt rett.Men united da, alle Dream Syndicate platene er jo bestManleymannen har peil.Den der er faktisk jævlig bra. Herren m. manleyen har den. Ikke jeg.The Dream Syndicate - Ghost Stories (198
![]()
mvh
Ikke en av Dream S's beste plater, syns jeg, men likevel jækla bra.![]()
![]()
Unntatt Out of the grey. Den blir da nest best.
Ah, plata er ute ja ...
Den plata til Jeremy Fisher er vel ganske bra?Fortsetter med denne karen
Jeremy Fisher - Mint Juleps (2012)
![]()
Første lytt, han starter forsyne meg med Gone låta til John Hiatt, fra den finfine Crossing Muddy Waters
Tar en runde med den der, eg også. Han synger jo absolutt greit han Fallon fyren, likte for så vidt godt den Horrible crowes skiva. Og, ja, Springsten uten selvhøytidelighet kan være bra.The Gaslight Anthem - Handwritten (2012)
![]()
Kritikerne som sier dette er pompøst, har kanskje et poeng.
Men det er bra, likevel. Som en Springsteen uten selvhøytidelighet?
Hører de har det moro.![]()
I mårra skal det visstnok regne enda mer, Bent (i den grad det er mulig)! Så husk støvler og regnponcho.I dette været er det ikke mye annet å gjøre enn å vere inne og spille musikk, starter med litt oppvarming til konserteten i morgen.
Bruce Springsteen - The Promise (2010)
![]()
Må nok drikke halvliterne fort hvis det ikke skal renne overI mårra skal det visstnok regne enda mer, Bent (i den grad det er mulig)! Så husk støvler og regnponcho.I dette været er det ikke mye annet å gjøre enn å vere inne og spille musikk, starter med litt oppvarming til konserteten i morgen.
Bruce Springsteen - The Promise (2010)
Termodress og slagstøvler,så er du helgardert.Bruce Springsteen - Wrecking Ball (2012)
![]()
Samtidig som en finner fram sjøstøvler og regnklær til i morgen kveld![]()