PowerMetal
Hi-Fi freak
Neonfly - Strangers in Paradise
Hørt litt på dems forrige album i det siste etter at Sabaton linket til dem på facebooksiden sin. The killer Angels. Bra at vokalisten fra Wuthering Heights ikke forsvant. Men, de er ikke like bra som Wuthering Heights. Skal sjekke ut dette albumet også.Langhelg. Det er aldeles fantastisk.
En nyhet fra denne kanten også.
Vis vedlegget 320428
Civil War - Gods and Generals
Jeg ble litt skuffa... Favoritten min er Kolossus etterfulgt av Armada.Keep of Kalessin - Epistemology
Knallbra album.. Bedre kan det ikke bli!
Denne har jeg helt glemt av, får sette en kjapp bestilling.
Ja, den sista till Barren Earth levde inte upp till mina förväntningar... Den sätter sig inte trots flera genomspelningar.Vis vedlegget 322481
Barren Earth er et av de bandene som jeg venter på skal gi ut en skikkelig knallskive. Den lar vente på seg og heller ikke denne er helt der. Litt rart egentlig fordi jeg kjenner at alt er der, men det å skrive låtene som skal til er forskjellen mellom de de aller beste og de som nesten er der.
Gir den litt bedre kred enn deg, men det er merkelige ting som skjer med lydbildet til skiva. I sekvenser virker det som produsenten er helt ute på jordet og halve lydbildet er borte.Ja, den sista till Barren Earth levde inte upp till mina förväntningar... Den sätter sig inte trots flera genomspelningar.Barren Earth er et av de bandene som jeg venter på skal gi ut en skikkelig knallskive. Den lar vente på seg og heller ikke denne er helt der. Litt rart egentlig fordi jeg kjenner at alt er der, men det å skrive låtene som skal til er forskjellen mellom de de aller beste og de som nesten er der.
Curse Of The Red River är fortfarande den jag uppskattar mest