Geir Kristiansen
Hi-Fi freak
Klar for morgendagens konsert
Var spelning lika bra som i Gävle förra året?
Opeth live er bare magisk. I studio kan man gjøre så mange forsøk som det skal til før det sitter, men live er det der og da. Dessverre var det kalt og regn og Opeth var siste band ut så publikum var sliten i starten og Opeth klarte å tine opp de fleste. Lydmessig må jeg si at det var godkjent og jeg var spesielt fornøyd med trommene. Dårlig lyd på disse med Martin Axenrot så blir det bare grøt, men i går satt det som en skudd.Var spelning lika bra som i Gävle förra året?
Vi ses imorgon Geir
Pagans Mind og Graveyard innfridde nå er det for meg dagens høydareDa er vi klar for dag to
Pagans Mind, Graveyard, Gojira, Twisted Sisters og Venom står på programmet. Dum Dum Boys skal jeg se bare for å ha gjort det.
Vis vedlegget 326769
Må si at de leverte et meget solid inntrykk på Tons of Rock. De er godt besatt på alle plasser og jeg synes at instrumentalpartiene fungerte best. Det skal sies at 80-tall heavyrockvokal er ikke det jeg liker aller best.Vis vedlegget 327044
Hører på denne nå. Skal på Dream Theater på Wrightegaarden og Pagans mind skal varme opp.
Det er ikke til å stikke under en stol at Pagan's er mitt høydepunkt..