Denne gleder jeg meg til, venter i spenning på vinylen fra Dark Descent. Ecdysis var en av fjorårets beste for min del.Horrendous- Anareta. Vil forøvrig tipse om nettsidene Metal-fi og angry metal guy. Bra sider og finne ny musikk på
Denne gleder jeg meg til, venter i spenning på vinylen fra Dark Descent. Ecdysis var en av fjorårets beste for min del.Horrendous- Anareta. Vil forøvrig tipse om nettsidene Metal-fi og angry metal guy. Bra sider og finne ny musikk på
God helg, Geir
Hittade den på WIMP...Det blir en bra power-lördagEn power metal-nyhet med mange spennende folk på gjestelisten.
Vis vedlegget 352458
Marius Danielsen's Legend of Valley Doom - Part 1
Jeg har vært White Zombie fan i ganske mange år, hvertfall siden midten av 90-tallet. Når de la inn årene og Rob gikk solo så prøvde jeg meg på de par første soloskivene hans, men syns stemningen og magien fra White Zombie var litt borte. Jeg syns fortsatt han er en kul fyr, både som musiker og filmskaper, men det var liksom White Zombie som var genialt.Sett lite av Rob Zombie her inne. Noen fler som liker han her inne ? Har selv likt dette i mange år, siden første Matrix filmen faktisk. 'litt' spesiell fyr men
Vis vedlegget 352331
Nå har jeg prøvd i flere måneder å få tak i et album, uten hell.
Både platekompaniet og CDon har albumet, men ingen klarer å levere og ordren blir kansellert etter lang tids venting.
Er et album jeg hørte en del på på videregående som jeg ønsker å få igjen, da det har tatt kvelden på en eller annen fest.
Så, er det noen som tilfeldigvis har Einherjer - Norwegian Native Art, har lyst til å rippe det i flac og sende det til meg på mail?
Nå har jeg prøvd i flere måneder å få tak i et album, uten hell.
Både platekompaniet og CDon har albumet, men ingen klarer å levere og ordren blir kansellert etter lang tids venting.
Er et album jeg hørte en del på på videregående som jeg ønsker å få igjen, da det har tatt kvelden på en eller annen fest.
Så, er det noen som tilfeldigvis har Einherjer - Norwegian Native Art, har lyst til å rippe det i flac og sende det til meg på mail?
Den beste Metallica plata synes jeg. Blir også spennende med ny plate i 2016. Senest våren 2017.Fikk lyst til å høre Creeping Death etter å ha sett Exodus Gods And Kings.