Skiva til Borknagar var helt OK, fin skive å ha på lur når man ikke kommer på noe annet.Vis vedlegget 361923
Lyttet litt til siste Ulver-skiva, og er helt enig med Vermin. I kveld er det Borknagar som spilles, etter å ha glodd på Star Wars-film 4,5 og 6 tidligere i dag.
Har også gitt den plata noen runder, og beskrivelsen helt OK skriver jeg under påSkiva til Borknagar var helt OK, fin skive å ha på lur når mannekenger kommer på noe annet.Vis vedlegget 361923
Lyttet litt til siste Ulver-skiva, og er helt enig med Vermin. I kveld er det Borknagar som spilles, etter å ha glodd på Star Wars-film 4,5 og 6 tidligere i dag.
Kjører på med denne en gang til. Prøver å bli kjent med den før jeg klarer å si hvor bra den er.
Amazon, får begynne å gå til kilden. Liker Amazon fordi jeg får beskjed om jeg prøver å bestille noe jeg allerede har bestiltHvor bestilte du fra? Jeg fikk CD og BD fra Burning Shed ganske raskt, så de anbefales. Nydelig EP, har fått noen runder i spilleren her.
Eller dansbart som ekte Telemarkinger kaller det...Could be noe petterøes 3000 der ja. Meget brutalt til tider....
Hehe, ser du holder til i byen ved ælvaEller dansbart som ekte Telemarkinger kaller det...Could be noe petterøes 3000 der ja. Meget brutalt til tider....
Takker for den. Rett i min gate. Harru flere?Swallow The Sun
Vis vedlegget 363885 Vis vedlegget 363886 Vis vedlegget 363887 Vis vedlegget 363888
God økt med disse i dag. Mørkt, tungt og finsk
Insomnium, The Man-Eating Tree, Amorphis og så beveger du deg til Sverige og tar med Pain Of SalvationTakker for den. Rett i min gate. Harru flere?Swallow The Sun
God økt med disse i dag. Mørkt, tungt og finsk
Dette albumet har hatt en del timer i spilleren i løpet av årene!