En kar fra Notodden? ;Dcerwin skrev:Hei.
kjøpte 2 cd plater med IHSAHN idag, er vist en kar fra notodden og det var heftig,så da får jeg kose meg litt i rocke rommet i kveld ;D
Vermin skrev:En kar fra Notodden? ;Dcerwin skrev:Hei.
kjøpte 2 cd plater med IHSAHN idag, er vist en kar fra notodden og det var heftig,så da får jeg kose meg litt i rocke rommet i kveld ;D
En av metallens store det der. Gamlevokalisten i Emperor, vært i miljøet siden starten. Angl er en knallplate
pstraums skrev:Synes denne videoen og denne låta var kjempetøff for å være et relativt ukjent Norsk band ! Tror jeg må ha hørt denne ti ganger på rad nå ..
så disse live føre the black dahlia murder for akkurat et år siden.. de kan sakene sine..pstraums skrev:Synes denne videoen og denne låta var kjempetøff for å være et relativt ukjent Norsk band ! Tror jeg må ha hørt denne ti ganger på rad nå ..
Hardrock/metal, vel vel :Brasse skrev:
Shining - Blackjazz
Har aldri hørt på dette bandet, men møtte de på ferja mellom dover og calais da vi var på turnè for to måneder siden. Trivelige folkH.R skrev:Laibach - Slovensk AvantGarde ;D
Da er det bare å glede seg til å dykke ned i en glimrende skattekiste fra Slovenia. Det er et av de banda som kan det med å underholde også. Sett igang og let med en gang. Kult at du har møtt dem. Ante ikke at de fremdeles holdt på.montesi skrev:Har aldri hørt på dette bandet, men møtte de på ferja mellom dover og calais da vi var på turnè for to måneder siden. Trivelige folkH.R skrev:Laibach - Slovensk AvantGarde ;D
Da skal jeg gå til verks snartestbaluba skrev:Da er det bare å glede seg til å dykke ned i en glimrende skattekiste fra Slovenia. Det er et av de banda som kan det med å underholde også. Sett igang og let med en gang. Kult at du har møtt dem. Ante ikke at de fremdeles holdt på.montesi skrev:Har aldri hørt på dette bandet, men møtte de på ferja mellom dover og calais da vi var på turnè for to måneder siden. Trivelige folkH.R skrev:Laibach - Slovensk AvantGarde ;D
Gledlig overrasket.Vermin skrev:Yessss! Beautiful