Trykte på liker, tok den bort og la den inn igjen. Herlig taffel fra Katatonia.
Nå, vad synes du? Jag tycker det är ett riktigt höjdaralbum
Jeg er storfornøyd med nyskiva til The Man-Eating Tree. Jeg liker blandingen mellom klarvokal og growling. Vi har sagt det noen ganger før her i tråden, men dette er en klart løp og kjøp.Nå, vad synes du? Jag tycker det är ett riktigt höjdaralbum
Vi sitter i samma båt...Det är bara en knapp att trycka på för att ta kort....men går sällan som jag tänktI anledning fredag slås det til på stortrommen. Riktig god helg, allemann.
Vis vedlegget 316211
The King - Abigail
Har forøvrig kjøpt nytt kamera. Litt kompliserte greier, synes jeg. Det gikk greit å ta bilder
men denne wifi-biten skjønte jeg ingenting av. Det går seg nok til.
Oh, den satt rett i sikringsboksen. Har løpt og kjøpt og ryddet plass rett ved siden av Draconian.Vis vedlegget 316042
På tal om löp och köp, ett album som definitivt platsar i kategorin. Finfin kvällsmusik!
Hade på känn att den skulle orsaka kortslutning De skall tydligen ha nytt album på gång till hösten, något att se fram emot.Oh, den satt rett i sikringsboksen. Har løpt og kjøpt og ryddet plass rett ved siden av Draconian.Vis vedlegget 316042
På tal om löp och köp, ett album som definitivt platsar i kategorin. Finfin kvällsmusik!
Det där har gått helt under radarn. Kanontips