Som følge av;http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,14357.0.html følger jeg opp med denne:
Jon A
Jon A
Tror ikke det var meg - men jeg har den, og jeg er enig! Jon Vickers er også helt forbløffende Heldentenor i Wagner og en sentral sanger som kanskje ikke "blant de store massene " har fått det navn han fortjener.berxter skrev:Vickers som synger Grimes. Husker ikke på om det var erato som mente han synger bedre enn Pears.. Uansett: Takk til den som anbefalte den! Sjæmpe! Philips Duo, Davis på podiet. Regner med at "those in the know" for lengst har gjenkjent JV som Grimes som avatar.
Bernt K
Jeg har alltid likt Vickers, særlig som Otello; den råeste og mest vanvittige av slagsens jeg kan tenke meg; Som Florestan, derimot, er jeg ikke helt fornøyd med ham, kanskje ikke Beethoven er rett uttrykksmiljø for ham. Han er nok ingen utpreget Bel Canto-tenor, men duverden for uttrykk.erato skrev:Tror ikke det var meg - men jeg har den, og jeg er enig! Jon Vickers er også helt forbløffende Heldentenor i Wagner og en sentral sanger som kanskje ikke "blant de store massene " har fått det navn han fortjener.berxter skrev:Vickers som synger Grimes. Husker ikke på om det var erato som mente han synger bedre enn Pears.. Uansett: Takk til den som anbefalte den! Sjæmpe! Philips Duo, Davis på podiet. Regner med at "those in the know" for lengst har gjenkjent JV som Grimes som avatar.
Bernt K
er denna no bra ?Sailor skrev:STEVE EARLE - Washington Square Serenade
8)