For krakilske og villfarne møringer, ulykksalig havnet på sørvestspissen, er dette sukkertøy. Det må til mye sterkere saker. En pakkereise til Afganistan hadde vært tingen. Spise valmuer, rå.
Finnes de ikke i sterkere, 50.000mg f.eks?For krakilske og villfarne møringer, ulykksalig havnet på sørvestspissen, er dette sukkertøy. Det må til mye sterkere saker. En pakkereise til Afganistan hadde vært tingen. Spise valmuer, rå.
Må da være noen som kan ta turen nedover å få medisinert denne mannen...Finnes de ikke i sterkere, 50.000mg f.eks?
Hvis ikke så kan dette kanskje avtenne meg...
Vis vedlegget 140507
Eventuelt ta et kaldt bad. Det skal jo også hjelpe mot for sterke drifter.
Vis vedlegget 140508
Jeg har prøvd så lenge, at jeg er i ferd med å innse at dette er håpløst. Mulig at det mest humane er å sende ham til Bergen?Må da være noen som kan ta turen nedover å få medisinert denne mannen...
gismo
Ikke det? Her har vi jo kommet med tips om dop og opiater, psykologer og emigrasjon! Makan!Todd Snider - Peace Queer Det hagler med dårlige råd som jeg ikke har bedt om, men ikke ett som jeg kunne ha brukt for, som for eksempel hvordan jeg skal få Justin Beiber til sengs.
Han gikk seg jo på en glassdør ned i Paris, og var i uvit et kvarters tid, så det var kanskje ingen dum idé i utgangspunktet. Men så er det hun derre stygge greia fra Mexico, da. Jeg er redd hun ville gripe sjansen til å pleie ham om hun fikk kloa i ham. Jeg får trøste meg med et bilde fra bedre tider, da han fikk tatovert inn: 'Jeg elsker litt lubne menn'. Klart med min flaks kunne det aldri vare. At jeg kunne være så naiv å tro på ham... Mannfolk!!!
Det tror jeg jaggu med at jeg gjør ogsåParanoid schizofrene snubler over bra musikk til tider, de også.
Setter på samme skiva.
Vis vedlegget 140521
På tide å skremme naboene litt. Med pils til, selvsagt
Vis vedlegget 140503
Hun hadde nettop konsert i Oslo.....