Slettes ikke ueffen tankegang, Dag.dag1234 skrev:Hvis du ikke kan injisere dem så prøv å ta pillene rektalt. Det skal være en god nr 2.Roberten skrev:Dette er ditt lodd å bære, og det kan ingen ta fra deg.
Legen min mente at jeg var syk på ordentlig og foreskrev et blåbærspann med piller og fem dager i sotteseng.
Synd i grunn, da jeg har lite tiltro til medisiner som ikke injiseres.
Konsert med hvem hva hvor ?Townes skrev:Da er vi straks klare til konsert, må snurre en siste gang før bussen ned til byen
Eilen Jewell - Sea of tears
![]()
Jævla bra plate. Blir bra med noen øl's no.
Kom deg på konsert i mårra sier bare eg.Roberten skrev:Konsert med hvem hva hvor ?Townes skrev:Da er vi straks klare til konsert, må snurre en siste gang før bussen ned til byen
![]()
Hvor ?Townes skrev:Kom deg på konsert i mårra sier bare eg.Roberten skrev:Konsert med hvem hva hvor ?Townes skrev:Da er vi straks klare til konsert, må snurre en siste gang før bussen ned til byen
![]()
Thu, Feb. 17 2011Roberten skrev:Hvor ?Townes skrev:Kom deg på konsert i mårra sier bare eg.Roberten skrev:Konsert med hvem hva hvor ?Townes skrev:Da er vi straks klare til konsert, må snurre en siste gang før bussen ned til byen
![]()
Slipper feberen taket på mirakuløst vis og jeg våkner frisk og kry som en hane skal det vurderes sterkt.
Bedre enn Tomorrow The Green Grass av Jayhawks også ?decibelius skrev:Vinyl
Syns denne er den beste fra Jayhawks leieren.
Syns det. En klassiker på sikt tror jeg.Roberten skrev:Bedre enn Tomorrow The Green Grass av Jayhawks også ?decibelius skrev:Vinyl
I så fall er jeg nødt til å få hørt den der snarestDet bør jeg vel uansett.
Salvation blues med Mark Olson er snytande fin, uten tvil! Men om den topper det argeste frå jayhawks er eg no litt usikker på.decibelius skrev:Syns det. En klassiker på sikt tror jeg.Roberten skrev:Bedre enn Tomorrow The Green Grass av Jayhawks også ?decibelius skrev:Vinyl
I så fall er jeg nødt til å få hørt den der snarestDet bør jeg vel uansett.
Runder av en kveld preget av sand og støv med denne![]()