Soundproof
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 04.07.2007
- Antall liker
- 0
Carla Bley - Social Studies. Har lyttet til denne i to dager nå, og er ikke ferdig med den ennå. Spesielt komposisjonen: Copyright Royalties.
Jeg har ikke denne versjonen. Tar en tur til tigerstaden i morgen formiddag, og da blir nok den med hjem håper jeg. Hvis Maestro Hillveg har den da.KH skrev:Høres jo veldig bra ut. Spesielt når den type musikk spilles i forbindelse med (tidlig!) julebord. Jeg kan jo ikke annet si enn at når du først snakker Mozart opera så er det Don Giovanni som er party. Har du den ikke/du vil ha en annen versjon, er denne et must:
http://www.mdt.co.uk/MDTSite/product//HMC901964-66.htm
Kos deg !
Når kommer Janne B med CD? Hun er er bare sexy. Eller som jeg sier til fruen, Et must.Parelius skrev:Det vanlige:
Som den vanlige mann sier:oddgeir skrev:Når kommer Janne B med CD? Hun er er bare sexy. Eller som jeg sier til fruen, Et must.Parelius skrev:Det vanlige:
Eller som Mark Chestnut så treffende beskriver ulykkelig kjærlighet:Parelius skrev:Som den vanlige mann sier:oddgeir skrev:Når kommer Janne B med CD? Hun er er bare sexy. Eller som jeg sier til fruen, Et must.Parelius skrev:Det vanlige:
"Someone's got a hold of my heart"
Eller var det bare:
"Well I need a woman, just to be my queen.
Need a woman, know what I mean?"
Min avdøde mor het Janne. Da sa Gud:
"If you get close to her, kiss her once for me"
Men det slutter jo alltid som vanlig:
"When the night comes falling from the sky"
Mørkt blir det jo okke som tilslutt.
Ahh, hadde jeg bare evnet kjærligheten, så skulle jeg tatt ulykken på strak arm.oddgeir skrev:Eller som Mark Chestnut så treffende beskriver ulykkelig kjærlighet:
ahh...da blir det neste her også Nydelig musikk fra den dama. Ble opriktig lei meg den dagen det gikk opp for meg at hun var død.motoren skrev:sitter å drømmer meg vekk til tonene av eva cassidys songbird
utrolig vakkert.
mvh