Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
John Coltrane - A love Supreme Denne er feiende flott.
Vedlegg
-
41.1 KB Visninger: 141
Jeg prøver altså å ha damefri aften. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Kanskje litt lengre enn Birkedal klarte å holde snurrebassen borte fra twinksa.lars_erik skrev:Nå er det denne dama sin tur;
Og det var hvafornoe?dag1234 skrev:Jeg prøver altså å ha damefri aften. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Kanskje litt lengre enn Birkedal klarte å holde snurrebassen borte fra twinksa.lars_erik skrev:Nå er det denne dama sin tur;
Kjære, god, vakre, Baluba. Nå ble jeg sjokka. Noe du ikke vet. ???baluba skrev:Og det var hvafornoe?dag1234 skrev:Jeg prøver altså å ha damefri aften. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Kanskje litt lengre enn Birkedal klarte å holde snurrebassen borte fra twinksa.lars_erik skrev:Nå er det denne dama sin tur;
Ja ja, der lærte jeg noe nytt i dag også. Kan jo komme nyttig med i fremtiden, hvis en gammel gubbe spør meg om jeg er en twink. I sannhetens navn så bør det vel være en på over 100 hvis han skal se på meg som ung, men noen ganger oppfører jeg meg minst like dumt som en bimbo. Brrr, nei slik skal vi ikke tenke på. Det kan skape bilder på netthinnen som ikke lett lar seg fordrive med lovlige rusmidler.dag1234 skrev:Kjære, god, vakre, Baluba. Nå ble jeg sjokka. Noe du ikke vet. ???baluba skrev:Og det var hvafornoe?dag1234 skrev:Jeg prøver altså å ha damefri aften. Så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Kanskje litt lengre enn Birkedal klarte å holde snurrebassen borte fra twinksa.lars_erik skrev:Nå er det denne dama sin tur;
Jaja. En twink er homoverdens svar på en bimbo. Ung og dum, men først og fremst deilig og villig. Trenger ikke være så pen, men det trekker ikke ned om utseende er fint, akkurat.
Ja takk. Skaffes hvor?lars_erik skrev:Avbryter damenes aften, da denne plutselig ramla ned. 2011-mastring. Dette var en svært stor lydmessig oppgradering!
Kickstart!JanR skrev:
Bra start på dagen ja, imhobaluba skrev:Kickstart!JanR skrev: