K
kiwi
Gjest
thomas dybdal deilig musikk om morgenen...
Oi ,ikke særlig oppservant........he he 8)Til den observante E.I.A.... Doxa er ikke rør.... det er hobby!
hahahahaha
Les min signatur før du "snoker" i "mitt anlegg"....
hahahaha
The real thing er ei kongeplate, om enn litt flat lyd..darkthrone-transilvanian hunger
darkthrone-sardonic wrath
faith no more-introduce yourself
faith no more-the real thing
Grace; det er nok noe kjent med coveret ja, innspillingen regnes vel som noe av en klassiker i overgangen mellom de "diktatoriske" dirigenter av den gamle skolen, pekende i retning av de nye tider.Vidar P;- mener det er noe kjent med det DG coveret,- har ikke platen,- men har nok sett den en gang;- det er vel symf. nos. 4 og 5,- ikke lett å se av bildet;- jeg tror disse innspillingene er identiske med de man finner på den flotte flatpakkede boksen fra DG;- Lorin Maazel;- "Complete Early Berlin Philharmonic Recordings". Maazel har gjort mye opera,- det er derfor kanskje ingen tilfeldighet at hans karriere for alvor tok fart i 1965, da han ble ansatt som musikkdirektør ved Deutsche Oper Berlin,- forøvrig samtidig som han overtok Berlin Radio SO. Maazel har i mange år vært knyttet til Sony;- personlig syns jeg mange av innspillingene for dette selskapet har vært så som så. Etter suksessfulle år i Munchen, tok maestro Maazel over ansvaret for New York Ph. (Har ikke selv noe særlig forhold til denne amerikanske dirigenten,- men ble veldig beveget for noen år siden, da jeg så en fjersynsoverføring fra Herculessaal,- et Strauss tonedikt,- Don Juan,- om jeg minnes rett).
Jeg også, men på cd. Synd lydkvaliteten erAchtung Baby på vinyl (i går kveld)
Roy