Følger eksempelet fra sørvest-spissendag1234 skrev:B.B. King - One Kind Favor
John Lee Hooker er jo en av tidenes bestegismo skrev:Om ikke dette er herlig rått, hva er det da
Den tunge herlige bassen kunne man jo dø for ;D
Bingo, Townes. Lyngenmusikk.Townes skrev:Håper for så vidt det er Coldplay-skiva, uten at eg har hørt den :rolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
Livin' on crank, pork rinds, and cold beer.
It's Saturday night, time to go hunt some queers.
With his momma's .38, he can blow away all his fears.
Litt for enkel, den gjettekonkurransen der Rolfozzyrolfozzy skrev:Bingo, Townes. Lyngenmusikk.Townes skrev:Håper for så vidt det er Coldplay-skiva, uten at eg har hørt den :rolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
For å sitere herlige Zumpano65finger skrev:Litt for enkel, den gjettekonkurransen der Rolfozzyrolfozzy skrev:Bingo, Townes. Lyngenmusikk.Townes skrev:Håper for så vidt det er Coldplay-skiva, uten at eg har hørt den :rolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
Bare EN? ;Drolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
Kremt ...rolfozzy skrev:Bingo, Townes. Lyngenmusikk.Townes skrev:Håper for så vidt det er Coldplay-skiva, uten at eg har hørt den :rolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
Merkelig ikke den kom før. Jeg venta på den. ;Dunited59 skrev:Bare EN? ;Drolfozzy skrev:Disse har fått sine roteringer i dag. En av de er søppel. Kjøpt av nysgerrighet, og veldig lite spilt. Gjett hvem.
Hva syns du da?Townes skrev:Okkervil river - I am very far
Ser denne får svært variert kritikk (Veldig bra på A.V. Club, tilnærmet slakt i BT).
Tør ikkje mene noe før eg har sjekket med pitchforkunited59 skrev:Hva syns du da?Townes skrev:Okkervil river - I am very far
Ser denne får svært variert kritikk (Veldig bra på A.V. Club, tilnærmet slakt i BT).
Jeg har likt de tidligere platene.
Denne har jeg kun hørt en gang, og den er ikke fullt så fengende/sjarmerende. Men syns det er noe der likevel, litt mer subtilt muligens. Tror den vokser.
Ja, det er forståelig . Får prøve å gjette karakteren deres .Townes skrev:Tør ikkje mene noe før eg har sjekket med pitchfork
Får høre mer på den da. Alle anmeldelsene jeg har lest, har vært positiove. (Aftenposten og VG ga femmere, feks)Lyngen skrev:
Skulle akkurat komme med pitcfork-dommen, men du fant den selv. Jaja, alle "ekspertene" kan jo ta feil....?Lyngen skrev:Etter seks låter har jeg fått nok (må dra på jobb også). Dette likte jeg ikke noe spesielt. Okkervil River har lagd endel bra, særlig Black Sheep Boy. Men mye middels også. Synes som den siste er i den kategorien, men 6 låter én gang er ikke mye grunnalg for å si det da. Tipper ikke mer enn 5-6 fra Pitchfork med mindre siste halvdel er bedre.
Edit; 7,9 ja. Det høres for mye ut, imo.