|
Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.
![]()
Skrev akkurat på en annen tråd at denne er best i årunited59 skrev:Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.
![]()
Ja jeg så det. Vet ikke hvor høyt den vil komme når året er omme.bluesbreaker skrev:Skrev akkurat på en annen tråd at denne er best i årunited59 skrev:Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.
![]()
![]()
Gode plater begge to, men tror faktisk at band of heathens er bedre enn begge.rolfozzy skrev:Ja jeg så det. Vet ikke hvor høyt den vil komme når året er omme.bluesbreaker skrev:Skrev akkurat på en annen tråd at denne er best i årunited59 skrev:Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.
![]()
![]()
Foreløpig syns jeg kanskje denne er årets beste så langt. Men ting kan forandre seg.
![]()
Har hørt litt på Band of Heathens som du nevner, på Spotify. Er enig i at den høres jævla bra ut.Townes skrev:Gode plater begge to, men tror faktisk at band of heathens er bedre enn begge.rolfozzy skrev:Ja jeg så det. Vet ikke hvor høyt den vil komme når året er omme.bluesbreaker skrev:Skrev akkurat på en annen tråd at denne er best i årunited59 skrev:Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.
![]()
![]()
Foreløpig syns jeg kanskje denne er årets beste så langt. Men ting kan forandre seg.
![]()
Blir spennende å se når året er omme.
Du vet å kalle en spade en spade, fozzy ;Drolfozzy skrev:Har hørt litt på Band of Heathens som du nevner, på Spotify. Er enig i at den høres jævla bra ut.Townes skrev:Gode plater begge to, men tror faktisk at band of heathens er bedre enn begge.rolfozzy skrev:Ja jeg så det. Vet ikke hvor høyt den vil komme når året er omme.bluesbreaker skrev:Skrev akkurat på en annen tråd at denne er best i årunited59 skrev:Veldig enig.rolfozzy skrev:Og denne er også langt fra ille.![]()
Blir spennende å se når året er omme.
Du brukte kanskje ikke akkurat det ordet som understreking av poenget, men......
Nytt fra denne mannen er nytt for meg, rull tape!united59 skrev:Howe Gelb & A Band of Gypsies - Alegrias
![]()
Meget spennende album av "mannen som ikke kan trå feil". Her mikser han Americana og Flamenco. Og får det til!
Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Jeg tar den, men det er nok ikke helt min smak tror jeg.Geir Kristiansen skrev:Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Pain of Slavation - Remedy Lane
Hvordan var Bon Iver da, har vi en ny "For Emma..." på gang?Lyngen skrev:Jeg tar den, men det er nok ikke helt min smak tror jeg.Geir Kristiansen skrev:Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Ja det tror jeg. Minst like god :united59 skrev:Hvordan var Bon Iver da, har vi en ny "For Emma..." på gang?Lyngen skrev:Jeg tar den, men det er nok ikke helt min smak tror jeg.Geir Kristiansen skrev:Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Jøss. Likte Emma,Lyngen skrev:Ja det tror jeg. Minst like god :united59 skrev:Hvordan var Bon Iver da, har vi en ny "For Emma..." på gang?Lyngen skrev:Jeg tar den, men det er nok ikke helt min smak tror jeg.Geir Kristiansen skrev:Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Pain of Slavation - Remedy Lane. Stort smil etter første lytt.
Ok. EP´n tror jeg ikke jeg har hørt.united59 skrev:Jøss. Likte Emma,Lyngen skrev:Ja det tror jeg. Minst like god :united59 skrev:Hvordan var Bon Iver da, har vi en ny "For Emma..." på gang?Lyngen skrev:Jeg tar den, men det er nok ikke helt min smak tror jeg.Geir Kristiansen skrev:Da skal jeg utfordre deg på denne ;DLyngen skrev:Alltid moro å høre nye plater for første gang:
Pain of Slavation - Remedy Lane. Stort smil etter første lytt.
men ikke særlig den EP'n som kom i fjor eller fjoråret.
Bra.
Gjerne et inntrykk her også.Lyngen skrev:Enda en ny plate som skal testes for første gang:
My Morning Jacket - Circutial.
Kommer ut 31. mai
Snurret kjapt gjennom siste MMJ. Den virket å ha potensiale jaffal...united59 skrev:Gjerne et inntrykk her også.Lyngen skrev:Enda en ny plate som skal testes for første gang:
My Morning Jacket - Circutial.
Kommer ut 31. mai
Men denne skiva skaffes vel uansett. ;D