Siden verden fortsatt består, også etter fisketuren, spilles denne;
Vedlegg
-
76.3 KB Visninger: 137
JA! ABSOLUTT!Townes skrev:Teddy Thompson - Bella
![]()
Noen er vel mer født enn andre til å ende opp i musikkens verden...
Må si meg enig i det, men ble ikke overrasket. Vi kjenner jo alle til at de stort sett gikk på amph hele tiden i det miljøet, og adferden preges også av det. De er selvhøyttidelige og hellig overbevist om sin egen fortreffelighet. Den seansen der Dylan prøver å forklare hvordan avisene bør se ut er bare rett og slett merkelig. Han hadde ikke noe egentlig svar, men hoster i farten opp en idé om at det burde være collager der bilder av uteliggere som spyr i rennesteinen settes opp mot bilder av Hvermansen på subway-en på vei til jobb. ??? Bare noe improvisert vrøvl fra en som ikke burde trukket den linjen på dass for et kvarter siden. :Lyngen skrev:Har sett endel på Bob Dylan dokumentaren. Han virker jo direkte usympatisk og til tider en tulling med bare fjas ???. Måten han behandlet journalister taler for seg selv. Ante ikke at han var slik, men han ble vel mer voksen senere?
Godt oppsummert.baluba skrev:De er selvhøyttidelige og hellig overbevist om sin egen fortreffelighet.
Enig i det. Men ta i betraktning at dette var en ungdom i 20-årene som hadde blitt verdensstjerne på kort tid. Det kan, i tillegg til andre ting de stappet i seg, gå i hodet på en ung sjel.baluba skrev:Må si meg enig i det, men ble ikke overrasket. Vi kjenner jo alle til at de stort sett gikk på amph hele tiden i det miljøet, og adferden preges også av det. De er selvhøyttidelige og hellig overbevist om sin egen fortreffelighet. Den seansen der Dylan prøver å forklare hvordan avisene bør se ut er bare rett og slett merkelig.
Etter å ha sett Sonisphere 'Live From Sofia' - Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax [Blu-ray] så må jeg si at Metallica har mistet all kredibilitet hos meg. Alle de andre bandene leverte mens Metallica var skikkelig langt fra pari. Etter min mening var Lars Ulrich så dårlig på trommene at han holdt bandet tilbake. Direkte krampaktig var han, i starten virket det som han ikke klarte å holde tempoet oppe. Ut over i konserten ble det bedre, men han var aldri i nærheten av de andre bandenes trommeslagere. Virker som han har det mere travelt med å samle kunst enn å trene.JanR skrev:![]()
(opptaks)kassett.
/jan