[No message]
Vedlegg
-
34.4 KB Visninger: 133
Hadde den på vinyl i sin tid, og husker den som en klart imponerende produksjon. Var det ikke Trevor Horn som produserte? Det var i alle fall typisk ZTT-sound på den i mitt minne. Kunne like gjerne vært Frankie Goes To Hollywood.JanR skrev:Noe spess du tenkte på ?baluba skrev:Artig produksjon.JanR skrev:![]()
Kasett.
/jan![]()
Bra skive, slettes ikke gal lyd på kassett.
/jan
ZTTbaluba skrev:Hadde den på vinyl i sin tid, og husker den som en klart imponerende produksjon. Var det ikke Trevor Horn som produserte? Det var i alle fall typisk ZTT-sound på den i mitt minne. Kunne like gjerne vært Frankie Goes To Hollywood.JanR skrev:Noe spess du tenkte på ?baluba skrev:Artig produksjon.JanR skrev:![]()
Kasett.
/jan![]()
Bra skive, slettes ikke gal lyd på kassett.
/jan
Bare at dette seff ble mye mer sexy... rrrrrrr ;D
Edit: Ok, en liten overdrivelse at platen kunne vært en FGTH-plate, men ZTT er det utvilsomt. Kom den ut på ZTT også?
Hun var jo egentlig signet på Island på alle foregående album, og var enda ikke noen has been.
Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Vampire Weekend - Contra Til alle verdens vakre kvinner. Hadde de bare visst hvor godt menn liker dem som de er.
Kvinner er flotte!65finger skrev:Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Vampire Weekend - Contra Til alle verdens vakre kvinner. Hadde de bare visst hvor godt menn liker dem som de er.
det er 2 dager sidenlars_erik skrev:Kvinner er flotte!65finger skrev:Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Litt tidlig å skåle enda, med tanke på hvordan sist søndag var :-\
Ja, men den var ikke god :65finger skrev:det er 2 dager sidenlars_erik skrev:Kvinner er flotte!65finger skrev:Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Litt tidlig å skåle enda, med tanke på hvordan sist søndag var :-\![]()
Har du drukket hjemmebrent igjenlars_erik skrev:Ja, men den var ikke god :65finger skrev:det er 2 dager sidenlars_erik skrev:Kvinner er flotte!65finger skrev:Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
![]()
It's never too early for a gin fizz65finger skrev:det er 2 dager sidenlars_erik skrev:Kvinner er flotte!65finger skrev:Den skåler jeg for!dag1234 skrev:Og tipp hvorfor. Du kan få tre alternativer.lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Kasikk, den var nyBurnt_Island skrev:det er bra det fortsatt er folk som lytter på kasikk!![]()
![]()
![]()
Jeg liker deg når du spiller kassetter.JanR skrev:![]()
Kassett.
/jan
Nei, egentlig ikke...lars_erik skrev:Nå er da da alt for lenge siden noen har spilt Bay City Rollers ;D
Garnett Mimms er jævla bra 8)vredensgnag skrev:
;Dbaluba skrev:Jeg liker deg når du spiller kassetter.JanR skrev:![]()
Kassett.
/jan![]()
Bra plate!dag1234 skrev:Beck - Modern guilt
Hehe trodde det ved første skott på bildetrolfozzy skrev:Karius og baktus synger for dyrene i Hakkebakkeskogen?
Ser du ikke at det er Jerry Garcia og og David Grisman?rolfozzy skrev:Karius og baktus synger for dyrene i Hakkebakkeskogen?
Litt usikker. Er det trønderrock?lars_erik skrev:Ser du ikke at det er Jerry Garcia og og David Grisman?rolfozzy skrev:Karius og baktus synger for dyrene i Hakkebakkeskogen?
Hørt om den nogenlunde kjente gruppen Grateful Dead? :![]()