Richard Buckner - Bloomed
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/51oLNk8qRoL._SS500_.jpg)
|
Den fine der, Townes ;DTownes skrev:Richard Buckner - Bloomed
![]()
Den er ikkje mykje mindre fin den Neil platadag1234 skrev:Den fine der, Townes ;DTownes skrev:Richard Buckner - Bloomed
![]()
Jeg låner øre til:
Neil Young - After the goldrush
Om jeg hørte på hva da? Nei det sa meg ingenting. Noe du har anbefalt?Townes skrev:Den er ikkje mykje mindre fin den Neil platadag1234 skrev:Den fine der, Townes ;DTownes skrev:Richard Buckner - Bloomed
Jeg låner øre til:
Hørte du forresten på den Michael J. Sheehy plata?
Ja, skreiv vel en eller annen gang at det kanskje kunne vært noe for degdag1234 skrev:Om jeg hørte på hva da? Nei det sa meg ingenting. Noe du har anbefalt?Townes skrev:Den er ikkje mykje mindre fin den Neil platadag1234 skrev:Den fine der, Townes ;DTownes skrev:Richard Buckner - Bloomed
Jeg låner øre til:
Hørte du forresten på den Michael J. Sheehy plata?
Du eller meg?dag1234 skrev:Da er det ikke mere tvil, Townes. Det er Alzheimer...
Neil Young - Harvest moon
Skal se om jeg ikke får somla meg på Spotify igjen og sjekka opp den... og mens vi venter på at Roberten skal oppstå fra de døde med sine vittige kommentarer, spiller jeg en som du kanskje drar kjensel på. Alzheimer var jo Neil. Alle skjønte vel det.Townes skrev:Du eller meg?dag1234 skrev:Da er det ikke mere tvil, Townes. Det er Alzheimer...
Men fyren er verdt å sjekke ut:
http://open.spotify.com/album/6v7PxXajmvRaPkWzjP3Jz0
Roberten er nok i kulissene og plutselig gjør han comeback.
Får heller høre på noe eg antar kan være Roberten musikk.
Sloan - The double cross
Hvis Neil har Alzheimer så kan han kontrollere det sjøl, akkurat som han kan med andre Tourettes.dag1234 skrev:Skal se om jeg ikke får somla meg på Spotify igjen og sjekka opp den... og mens vi venter på at Roberten skal oppstå fra de døde med sine vittige kommentarer, spiller jeg en som du kanskje drar kjensel på. Alzheimer var jo Neil. Alle skjønte vel det.Townes skrev:Du eller meg?dag1234 skrev:Da er det ikke mere tvil, Townes. Det er Alzheimer...
Men fyren er verdt å sjekke ut:
http://open.spotify.com/album/6v7PxXajmvRaPkWzjP3Jz0
Roberten er nok i kulissene og plutselig gjør han comeback.
Får heller høre på noe eg antar kan være Roberten musikk.
Sloan - The double cross
Muddy Waters - At Newport 1960
Klassikerunited59 skrev:Meat Puppets - Meat Puppets II
![]()
Har tilslutt skjønt det ja.Townes skrev:Klassikerunited59 skrev:Meat Puppets - Meat Puppets II![]()
Eg "oppdaget" plata på samme måte som eg vil tro mange andre gjorde, gjennom Nirvana's unplugged session.united59 skrev:Har tilslutt skjønt det ja.Townes skrev:Klassikerunited59 skrev:Meat Puppets - Meat Puppets II![]()
Meget sein med Meat Muppets, lenge et av mine "svarte hull".
Jeg burde nok - i det minste - oppdaget dem da ja. Men utpå 90-tallet gikk jeg i et stadig svartere "musikk-tiår". MTVunplugged ble innkjøpt omtrent av vane og nesten ikke lyttet til før ti år seinere. Og Meat Puppets først i fjor. :-\Townes skrev:Eg "oppdaget" plata på samme måte som eg vil tro mange andre gjorde, gjennom Nirvana's unplugged session.united59 skrev:Har tilslutt skjønt det ja.Townes skrev:Klassikerunited59 skrev:Meat Puppets - Meat Puppets II![]()
Meget sein med Meat Muppets, lenge et av mine "svarte hull".
Bestilte meat puppets plata dagen etter eg såg det som uten tvil er tidenes beste MTV unplugged session.
Nesten like tøfft som dette:Bent skrev:Steike for et tøft cover.![]()