Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Har storebror på besøk, og da MÅ man jo innom de gutta her - Thule ;)



    Vinyl.

    Jan
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    34.968
    Antall liker
    19.826
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    I tropevarmen i trøndelag, med minnene om magedanserinnen i Kemer( som lurte undertegnede opp i stor stry ;D), spilles denne akkurat nå.
    En av tidenes beste vel?
     

    Vedlegg

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.690
    Antall liker
    32.793
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    lars_erik skrev:
    I tropevarmen i trøndelag, med minnene om magedanserinnen i Kemer( som lurte undertegnede opp i stor stry ;D), spilles denne akkurat nå.
    En av tidenes beste vel?
    Iallefall "høg standar" 8)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Og siden storebror ikke vil gi seg får man vel dra på med en til fra "gutta fra nord"



    Cd.

    /jan
     

    rumath

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    228
    Sjekket ut den radiokanalen... slitsomme saker. Men man tager hvad man haver? :)
     

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Verdens mest ambisjonsløse band :



    Dvergene's beste

    mvh. s,
     
    Ble medlem
    30.04.2008
    Innlegg
    11.870
    Antall liker
    1.398
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Joe Pug - Messenger



    Hørt denne, united59? (Og fozzy / dag1234)?

    Må jaffal være mat for united59, vil eg tru.
    Nope. Ikke hørt. Sitter på toget fra NY til Providence, og taster på iphonen. Er ikke hjemme i gamle mor Norge før om noen uker. Da kan det jo by seg ett høve, om hukommelsen står meg bi.
    Det får man si. Høres romantisk ut, men lars_erik har ikke forlatt bergknatten såvidt meg bekjent.
    Har du noe å meddele fra over there?

    Lever i en form for musikkabstinens fram til jeg kommer tilbake til Bergen i morgen. Det før nøye seg med NRK Klassisk over hodetelefoner når jeg har lagt meg. Bra at P2 i alle fall sender Klassisk om natten, for her på Karmøy er det bra forhold for FM.
    Må nok skuffe deg igjen, kjære baluba. lars_erik er nok hetero tvers igjennom og ut att på andre siden, og dessuten far too old for mine mer hebefile tilbøyeligheter. Så ingen romanse i sikte der i gården.

    Du kjenner jo meg; det er alt tre menn i mitt liv; Soppen som jeg kun har til låns, Jesus som er til odel og eie, og en du aldri får vite hvem er ;-D, og som jeg aldri i evighet heller vil få. Flere er det ikke plass til. Traff på ei hore i Christopher Street, og jeg tror vi skvatt godt begge to. Det er vel det nærmeste jeg har vært sex og samliv så langt på denne turen...

    Er nå frokostbespist i San Fransisco på det snodigste hotellet så langt på turen. I Victoriansk stil med mørk mahogny, lange ganger, stor takhøyde (vi er jo i SF!) og dyp plysj. Soppen mente da vi kom i natt at det spøkte og at dette hotellet var en perfekt kulisse for innspilling av skrekkfilm. Faren ville helst ikke tenke så mye på det.

    Det går i ipad under transportdistansene:
    Bob Dylan - Blood on the tracks, The Freewheelin', Street Legal
    Bright Eyes - I'm wide awake
    The Decemberists - The king is dead
    Mary Gauthier - The Foundling
    Ray LaMontagne - Trouble

    Lars Winnerbäck - Daugava
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.155
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    dag1234 skrev:
    baluba skrev:
    dag1234 skrev:
    Townes skrev:
    Joe Pug - Messenger

    Hørt denne, united59? (Og fozzy / dag1234)?

    Må jaffal være mat for united59, vil eg tru.
    Nope. Ikke hørt. Sitter på toget fra NY til Providence, og taster på iphonen. Er ikke hjemme i gamle mor Norge før om noen uker. Da kan det jo by seg ett høve, om hukommelsen står meg bi.
    Det får man si. Høres romantisk ut, men lars_erik har ikke forlatt bergknatten såvidt meg bekjent.
    Har du noe å meddele fra over there?

    Lever i en form for musikkabstinens fram til jeg kommer tilbake til Bergen i morgen. Det før nøye seg med NRK Klassisk over hodetelefoner når jeg har lagt meg. Bra at P2 i alle fall sender Klassisk om natten, for her på Karmøy er det bra forhold for FM.
    Må nok skuffe deg igjen, kjære baluba. lars_erik er nok hetero tvers igjennom og ut att på andre siden, og dessuten far too old for mine mer hebefile tilbøyeligheter. Så ingen romanse i sikte der i gården.

    Du kjenner jo meg; det er alt tre menn i mitt liv; Soppen som jeg kun har til låns, Jesus som er til odel og eie, og en du aldri får vite hvem er ;-D, og som jeg aldri i evighet heller vil få. Flere er det ikke plass til. Traff på ei hore i Christopher Street, og jeg tror vi skvatt godt begge to. Det er vel det nærmeste jeg har vært sex og samliv så langt på denne turen...

    Er nå frokostbespist i San Fransisco på det snodigste hotellet så langt på turen. I Victoriansk stil med mørk mahogny, lange ganger, stor takhøyde (vi er jo i SF!) og dyp plysj. Soppen mente da vi kom i natt at det spøkte og at dette hotellet var en perfekt kulisse for innspilling av skrekkfilm. Faren ville helst ikke tenke så mye på det.

    Det går i ipad under transportdistansene:
    Bob Dylan - Blood on the tracks, The Freewheelin', Street Legal
    Bright Eyes - I'm wide awake
    The Decemberists - The king is dead
    Mary Gauthier - The Foundling
    Ray LaMontagne - Trouble

    Lars Winnerbäck - Daugava
    Høres bra ut. Siden jeg ikke har hatt ekte ferie siden påsken i fjor så har jeg nesten glemt ut at det er ferietid for familier nå, selv om jeg nettopp kom hjem fra Karmøy, der jeg har vært sammen med guttungen. Nå har han blitt igjen hos bestefar og bestemor, mens gamle far er tilbake i byen mellom fjellene for å gjøre unna litt kontorarbeid. Så drar nok jeg tilbake til Karmøy så kjapt jeg får tid til det for mer fjernjobbing. Har et fjernt håp om å få tid til Vikedal, både Pete Molinari og Sharon Jones. Problemet er at det visstnok er en dag mellom deres konserter, noe som kan være upraktisk for meg som egentlig ikke har ferie enda. Det er frustrerende for eventuelle vikarer å ta over mine oppgaver midt i agurksesongen, så jeg venter til oktober med min ferie.

    Du har allerede gjort deg ferdig med NY, men blir man egentlig noengang ferdig med den byen? Denne konserten har vel du også på CD. Her spilles den av fra HDD, og Abrahamsen gjør jobben sin godt. Her er del 1, dere får finne fram til de resterende tre selv. For en fantastisk konsert! :D Eia var vi der.


    Ja, han der lars_erik er nok ganske gubbete av seg, he he he. ;)
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn