Ååå, det er godskive det..! ;D Var og så de på Sentrum Scene i '96, og det er noe at det bedre jeg vært på!! :Trane skrev:The Black Crowes "The Southern Harmony and Musical Companion"
Jeg så de to ganger på Rockefeller. Første gangen må ha vært ca1990-01 og var hinsides bra. Andre gang tror jeg var på andre turneen, etter Southern Harmony-utgivelsen, og de var like dårlige som de var bra ørste gang....slitne, gretne og kranglete...sjefskråka sutret over noen øldråper og truet med å gå av scenen. Har ikke hørt den nye skiva som kom nettopp, men liveskiva fra 2006 bærer bud om at kråkene har staket ut rett kurs ;-)Cundis skrev:Ååå, det er godskive det..! ;D Var og så de på Sentrum Scene i '96, og det er noe at det bedre jeg vært på!! :Trane skrev:The Black Crowes "The Southern Harmony and Musical Companion"![]()
Det var vel på Amorica turneen jeg så de, og da var alt på topp..! Lurer på om de hadde fått iseg noe "high stuff" da... ;DTrane skrev:Jeg så de to ganger på Rockefeller. Første gangen må ha vært ca1990-01 og var hinsides bra. Andre gang tror jeg var på andre turneen, etter Southern Harmony-utgivelsen, og de var like dårlige som de var bra ørste gang....slitne, gretne og kranglete...sjefskråka sutret over noen øldråper og truet med å gå av scenen. Har ikke hørt den nye skiva som kom nettopp, men liveskiva fra 2006 bærer bud om at kråkene har staket ut rett kurs ;-)Cundis skrev:Ååå, det er godskive det..! ;D Var og så de på Sentrum Scene i '96, og det er noe at det bedre jeg vært på!! :Trane skrev:The Black Crowes "The Southern Harmony and Musical Companion"![]()
Ojjj...hva man brått husker fra den tiden....kul fyr med kjempetalent, nesten like stort som selvtillitten....bare synd musikkbransjen ikke hang med på lasset.kjoenik skrev:Akkurat nå, Terence Trent D'Arby på vinyl. Fantastisk soulsanger!
Synd han bare forsvant (med unntak av et totalt mislykket comeback forsøk om jeg ikke husker feil...)