Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Med rosa øyeskygge. Selvsagt.
Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Babyshambles - The Blinding.
Av midler som ikke virker så værst så er det en del; cola, junkfood og sex bør være førstevalg.lars_erik skrev:Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Da får jeg ta meg en tur på streeten... 8)dag1234 skrev:Av midler som ikke virker så værst så er det en del; cola, junkfood og sex bør være førstevalg.lars_erik skrev:Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Og noe kan også gjøre det verre; har du fylleangst, fraråder jeg f eks bønn. Det er fort å gni inn elendigheten.
Men om du virkelig vil bli kvitt bakrus, må du nok ty til alkohol. Ingen vei utenom.
Jojo, du har jo alltids tiden. Den leger jo som kjent alle sår.
Noen har det enklere enn andre.lars_erik skrev:Da får jeg ta meg en tur på streeten... 8)dag1234 skrev:Av midler som ikke virker så værst så er det en del; cola, junkfood og sex bør være førstevalg.lars_erik skrev:Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Og noe kan også gjøre det verre; har du fylleangst, fraråder jeg f eks bønn. Det er fort å gni inn elendigheten.
Men om du virkelig vil bli kvitt bakrus, må du nok ty til alkohol. Ingen vei utenom.
Bare jeg hadde funnet lærjakka, naglene, øyenskyggen og miniskjørtet :-\dag1234 skrev:Noen har det enklere enn andre.lars_erik skrev:Da får jeg ta meg en tur på streeten... 8)dag1234 skrev:Av midler som ikke virker så værst så er det en del; cola, junkfood og sex bør være førstevalg.lars_erik skrev:Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Hva skal du med det da? Skjønner det er lenge siden du var på byen.lars_erik skrev:Bare jeg hadde funnet lærjakka, naglene, øyenskyggen og miniskjørtet :-\dag1234 skrev:Noen har det enklere enn andre.lars_erik skrev:Da får jeg ta meg en tur på streeten... 8)dag1234 skrev:Av midler som ikke virker så værst så er det en del; cola, junkfood og sex bør være førstevalg.lars_erik skrev:Bare den ikke inneholder whisky, denne boten...dag1234 skrev:Det finnes botemidler mot sånt.lars_erik skrev:Etter en smule for mye whisky i går, starter dagen svært rolig :-\
Den der var ganske langt over streken! Hvor er modsa når vi trenger dem?lars_erik skrev:Nervene var på tur opp de, helt til man slo på NRK2 får å se cup-kamp fra Ålesund. Slike skrekkfilmer gjør seg svært dårlig i dag :'(
Denne hjelper kanskje litt :-\
Så det var slik gårsdagen forløp..?lars_erik skrev:Slikt søtkliss fra herren over
Inspirert av TV2? Fin versjon der fra Bjørn og Jo.lars_erik skrev:Slikt søtkliss fra herren over