- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Leonard Cohen - Death of a ladies' man
Vedlegg
-
53.4 KB Visninger: 158
|
dag1234 skrev:Da er Saville Row-dressen børstet og skoene pusset for dag to av tre i Fylkesnemnda. Jeg har 15årsjubileum som meddommer i år....... Da tar det selvsagt sin tid og krever sin mann. Heldigvis er det timebetaling.
Jeg lever jo av penger. Om med mine vaner trenger jeg mye av dem.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Da er Saville Row-dressen børstet og skoene pusset for dag to av tre i Fylkesnemnda. Jeg har 15årsjubileum som meddommer i år....... Da tar det selvsagt sin tid og krever sin mann. Heldigvis er det timebetaling.![]()
Dyre vaner vet jeg ingenting om :dag1234 skrev:Jeg lever jo av penger. Om med mine vaner trenger jeg mye av dem.lars_erik skrev:dag1234 skrev:Da er Saville Row-dressen børstet og skoene pusset for dag to av tre i Fylkesnemnda. Jeg har 15årsjubileum som meddommer i år....... Da tar det selvsagt sin tid og krever sin mann. Heldigvis er det timebetaling.![]()
Du er lite kjent med hva de tar seg betalt i Saville Row skjønner jeg. Jaja. Rart det blir krig i verden, sier nå jeg.lars_erik skrev:Man antyder at jeg har lakris-kabler ???
Spiller denne, på kabler som er verdt minst 4!! dresser.
Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
![]()
Brasse skrev:Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
Prøver den her også, sjøl om jeg (hittil) ikke har fått særlig fot for That old southern drag.Townes skrev:Brasse skrev:Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
Bra plate, men syns framleis at den forrige er betre, så eg snurre like så godt den:
Patrick Sweany - Every hour is a dollar gone
![]()
Hotel women funker som faèn.
Ikkje helt fot eg heller. Havner definitivt utenfor topp 5. Bra plate, men ingen outstanding låter.united59 skrev:Prøver den her også, sjøl om jeg (hittil) ikke har fått særlig fot for That old southern drag.Townes skrev:Brasse skrev:Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
Bra plate, men syns framleis at den forrige er betre, så eg snurre like så godt den:
Middle Brother derimot var bra, takk for den, Townes
Merka med stjerne etter eitt sekund!united59 skrev:Prøver den her også, sjøl om jeg (hittil) ikke har fått særlig fot for That old southern drag.Townes skrev:Brasse skrev:Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
![]()
Får høre meir på Dawes også ja, har glemt den litt.Townes skrev:Ikkje helt fot eg heller. Havner definitivt utenfor topp 5. Bra plate, men ingen outstanding låter.united59 skrev:Prøver den her også, sjøl om jeg (hittil) ikke har fått særlig fot for That old southern drag.Townes skrev:Brasse skrev:Merka med stjerne etter 2 sekund.Townes skrev:Patrick Sweany - That old southern drag
Middle brother er fine greier ja, men eg synes Dawes plata er enda bedre.
Den skal boltes i stillingen "av"!dag1234 skrev:Bare å åpne den igjen, det.
David Bowie - Low
Ja de var bralars_erik skrev:Mezzoforte var en flott, islandsk band. Fantes noe bra på 80-tallet også ???