Dio
Vedlegg
-
68.8 KB Visninger: 157
|
Det var siste gangen mormor lot morfar få låne brudekjolen hennes, søndagsmiddagene på Frognerseteren ble aldri det samme.65finger skrev:Din egenproduserte plate Roberten. Husker den rare mannen med tverrfløyte og damen med lirekassen. Damen ble full på onkel Gunnars jorbærlikør og raserte Rimibutikken på hjørnet.Roberten skrev:Las Robertas - Cry Out Loud
![]()
Ikke så værst egentlig, men jeg hører liksom mindre Gavin Friday der enn jeg hadde håpet på, og den der U2 covrer "Heroes" sounden kunne det vært litt mindre av..Burnt_Island skrev:Jeg får gi denne en sjanse til..dag1234 skrev:Gavin Friday - Catholic
Nå har jeg ikke hørt The Old Magic, men har til gode å høre at Lowe bommer. Ikke at jeg har hørt alt, men så langt har han ikke skuffet.united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Jeg begynner visst å bli gammel. Eller kan det være andre grunner til å like dette?![]()
Ikke vanskelig å høre at dette er stilsikkert med gode melodier. Han gjør det meste bra ja.Roberten skrev:Nå har jeg ikke hørt The Old Magic, men har til gode å høre at Lowe bommer. Ikke at jeg har hørt alt, men så langt har han ikke skuffet.united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
Jeg begynner visst å bli gammel. Eller kan det være andre grunner til å like dette?
![]()
Enig i at det er det jeg trenger og BURDE lengtet etter. Det er derfor jeg er bekymret ;DTownes skrev:Calexico - Carried to dust
Fyr på noe flamin' groovies da united59 !. Det er det du trenger en lørdags ettermiddag.
Ja, du er både gammel og avfeldiget, og kan egentlig bare rulle inn og legge deg ned for å vandre heden. Men sålenge du kan gjøre det med et så flott soundtrack skal du ikke klage, for denne liker jeg også. Foreløpig bare Spotify, men kompaniet får nok besøk av meg ganske snart.united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
![]()
Jeg begynner visst å bli gammel. Eller kan det være andre grunner til å like dette?![]()
OK får shoppe kiste og testamente snart, samt velge soundtracket til bisettelsen, kanskje bør du også vurdere det, baluba? ;Dbaluba skrev:Ja, du er både gammel og avfeldiget, og kan egentlig bare rulle inn og legge deg ned for å vandre heden. Men sålenge du kan gjøre det med et så flott soundtrack skal du ikke klage, for denne liker jeg også. Foreløpig bare Spotify, men kompaniet får nok besøk av meg ganske snart.united59 skrev:Nick Lowe - The Old Magic
Dette var nytt bekjentskap for meg, ble nysgjerrig da jeg så den Each man kills av Oscar Wilde som jo er en sang brukt i yndlingsfilmen min (i gamle dager, jaffal), men den fant jeg ikke - og endte opp med den i stedet. Helt grei, men ikke ekspeksjonell.Burnt_Island skrev:Ikke så værst egentlig, men jeg hører liksom mindre Gavin Friday der enn jeg hadde håpet på, og den der U2 covrer "Heroes" sounden kunne det vært litt mindre av..Burnt_Island skrev:Jeg får gi denne en sjanse til..dag1234 skrev:Gavin Friday - Catholic
Fin plate. Fjerdelåta er jo hitmateriale!united59 skrev:Mange bra musikkår, men mener jeg har flere favoritter fra feks '90 eller '92 enn fra '91.
Får ta en sjekk på årene rundt der. Jeg har aldri vært noen stor garasjefan, og at Uncle Tupelos fjerde beste skive slår det meste av det andre som skjedde det året, er litt talende for meg
Men det kom mye bra i årene etter '91, kanskje som følge av det som skjedde det året/den tiden.?
Kanskje en parallell til punken? At det var newwaverocken som kom i bakkant som ble det store. Sånn var det for meg da iallefall.
Siste før fotballen:
![]()
Første gjennomlytt, liker artisten![]()