Ane Brun - It All Starts With One

|
Et sekund trodde jeg at du var Gismo. Det ville vært det naturlige å skrive for ham, etter de prøvelsene han har utsatt ørene sine for i kveld.Roberten skrev:Plate med musikk på
Navigators - Second Nature
![]()
Musikk med plate påRoberten skrev:Plate med musikk på
Navigators - Second Nature
![]()
Tålmodighet er en dydtorem skrev:Hvis man kjøper cd-er på salg ligger man fort ca. ett år etter "nyhetsbildet", men det får våge seg. Beach House til 25 kr. er billigStereolab kostet litt mere.
Vræææææææææææææææææææææll65finger skrev:denne fantastiske platen
Er enig med deg der også baluba, men lyttet igjennom den i kveld uansett ;Dbaluba skrev:Den testskiven fra Usher er fryktelig, et kjerneeksemplet på dårlige hifi-plater. Men det vet du selvsagt, siden du lytter på den, og virker rimelig ironisk i de få ordene du skriver. ;Dgismo skrev:Litt test ;D ;D
Lydmessig husker jeg ikke lenger hvordan den er, for de musikalske inntrykkene faktisk sitter dypere. Noe av det er rystende fjernt. Sjelden har en plate gitt meg mindre musikalsk, samtidig som jeg finner tildels underholdende elementer i den. Det er rett og slett en musikalsk kalkun, selv om endel selvsagt er teknisk bra. Jeg så den faktisk liggende i en haug i går, da jeg lette etter passet mitt. Da trakk jeg umiddelbart på smilebåndet, uten å få noen trang til å sette den på. Kanskje jeg burde gi den en liten lytt med den nye DAC-en? Det er ikke umulig at jeg finner det underholdende i små doser.
Men foreløpig gir det mer å se på tv. Er det mange flere enn oss to som har den platen? Den ble delt ut gratis i butikkene, så jeg vil tro at den er ganske utbredt. Det er nesten utenkelig at det ikke til enhver tid er noe mer givende på tv, enn det musikalske utbyttet man får av Ushers testplate. Selv om den er ufrivillig morsom til tider.![]()
Ja, stod over Teen Dream i fjor, men etter første lytt høres den veldig bra ut.Lyngen skrev:Tålmodighet er en dydtorem skrev:Hvis man kjøper cd-er på salg ligger man fort ca. ett år etter "nyhetsbildet", men det får våge seg. Beach House til 25 kr. er billigStereolab kostet litt mere.
. Teen Dream er fortsatt en meget flott plate, imo. Den andre kjenner jeg ikke. Burde jeg?
Flott dame, og flott musikkgismo skrev:Da tar jeg den andre ;D ;D
Ah, Stereolab. Leste ikke i rett vinkel i farta. Men kjenner ikke den plata. Lytter nå. Hmm, er nok ikke heeelt noe for meg.torem skrev:Ja, stod over Teen Dream i fjor, men etter første lytt høres den veldig bra ut.Lyngen skrev:Tålmodighet er en dydtorem skrev:Hvis man kjøper cd-er på salg ligger man fort ca. ett år etter "nyhetsbildet", men det får våge seg. Beach House til 25 kr. er billigStereolab kostet litt mere.
. Teen Dream er fortsatt en meget flott plate, imo. Den andre kjenner jeg ikke. Burde jeg?
Stereolab er nok mest for de som kjenner bandet fra før (gjør du det er den litt gøy).
Jeg tror jeg beholder mitt eksemplar (har bare den ene), slik at jeg kan trekke den fram når "dumme audiofile" diskuteres av fulle musikervenner.gismo skrev:Er enig med deg der også baluba, men lyttet igjennom den i kveld uansett ;Dbaluba skrev:Den testskiven fra Usher er fryktelig, et kjerneeksemplet på dårlige hifi-plater. Men det vet du selvsagt, siden du lytter på den, og virker rimelig ironisk i de få ordene du skriver. ;Dgismo skrev:Litt test ;D ;D
Lydmessig husker jeg ikke lenger hvordan den er, for de musikalske inntrykkene faktisk sitter dypere. Noe av det er rystende fjernt. Sjelden har en plate gitt meg mindre musikalsk, samtidig som jeg finner tildels underholdende elementer i den. Det er rett og slett en musikalsk kalkun, selv om endel selvsagt er teknisk bra. Jeg så den faktisk liggende i en haug i går, da jeg lette etter passet mitt. Da trakk jeg umiddelbart på smilebåndet, uten å få noen trang til å sette den på. Kanskje jeg burde gi den en liten lytt med den nye DAC-en? Det er ikke umulig at jeg finner det underholdende i små doser.
Men foreløpig gir det mer å se på tv. Er det mange flere enn oss to som har den platen? Den ble delt ut gratis i butikkene, så jeg vil tro at den er ganske utbredt. Det er nesten utenkelig at det ikke til enhver tid er noe mer givende på tv, enn det musikalske utbyttet man får av Ushers testplate. Selv om den er ufrivillig morsom til tider.![]()
Men de (hadde to) er ikke her lenger nå, gav de bort i kveld
gismo
Den har kommetLyngen skrev:Noen smakebiter fra den kommende plata;
![]()
Det var det like før drolten ble også...Bent skrev:^Ser jeg ble grundig slått i dag ja.
Chuck Ragan - Covering Ground
/2/0/2011_07july_11_chuckragan_coveringground_1.jpg[/img]