Hvis du klarer å holde det løftet, skl du få ei flaske utmerket whiskey.lars_erik skrev:Ja. Jeg skal aldri drikke mer :'(dag1234 skrev:Huff. Hver gledesstund du fikk på jord, betales nå med sorg.lars_erik skrev:Lavt. Svært lavt.
I utgangspunktet er jeg ikke veldig med på de låtene du snakker om, men merker at jo mer man sitter og lytter, jo mer moro blir det. Blir nok kjøpt inn et par skiver til fra de, noen forslag?room skrev:har hengt med sånn nogenlunde siden børjan så er nok litt prega av Portnoy som trommis i DT. men det er ei bra skive og Mangini tilfører sin stil som på en måte er sunt.
Liker de litt spesielle låtene med litt intrikat innhold.
Det er bare å gå og kjøpe, det.dag1234 skrev:Hvis du klarer å holde det løftet, skl du få ei flaske utmerket whiskey.lars_erik skrev:Ja. Jeg skal aldri drikke mer :'(dag1234 skrev:Huff. Hver gledesstund du fikk på jord, betales nå med sorg.lars_erik skrev:Lavt. Svært lavt.
Når du sier det på den måten så får jeg prøve den da.Lyngen skrev:
Flott plate .
Det må være lov å smøre systemet litt synes jeg. Og du trenger vel en eller to slike skal du komme deg gjennom arbeidsdagen.lars_erik skrev:Det er bare å gå og kjøpe, det.dag1234 skrev:Hvis du klarer å holde det løftet, skl du få ei flaske utmerket whiskey.lars_erik skrev:Ja. Jeg skal aldri drikke mer :'(dag1234 skrev:Huff. Hver gledesstund du fikk på jord, betales nå med sorg.lars_erik skrev:Lavt. Svært lavt.
Dette er hva jeg forventer meg fra mine elever til jul, om de vil at karakterene skal bli gode 8)
Det finnes middel mot hodepinen.lars_erik skrev:^Smøring av systemet og lærere er svært viktig, om man vil holde systemet i gang.
Hadde bare ikke vært for den j...kla hodepina! :'(
Mer whisky ;Ddag1234 skrev:Det finnes middel mot hodepinen.lars_erik skrev:^Smøring av systemet og lærere er svært viktig, om man vil holde systemet i gang.
Ja. Det gjelder å aldri få for lav promille. Da går det bra.lars_erik skrev:Mer whisky ;Ddag1234 skrev:Det finnes middel mot hodepinen.lars_erik skrev:^Smøring av systemet og lærere er svært viktig, om man vil holde systemet i gang.
Ja, bra plate det. Litt mer rocka uttrykk enn den mer kjente Trinity Sessions.Hansern skrev:Husker da jeg hørte denne første (10) ganger - jeg var sjokkert over kvaliteten. Ligger vel nær en plass på tidenes topp 50?RojohII skrev:Børster støv av denne. Hyggelig gjenhør.
...og det stemmer på en prikk ;DTownes skrev:Deer Tick - Divine Providence
Første lytt. Hørt rykter om en veldig the mats inspirert sak...
Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Gillian Welch - The Harrow & The Harvest
Sant, man kan klare seg ganske så bra uten. Om ikke helt, så i alle fall med mye mindre enn mange tror. Det vet jo vi godt, lars_erik.lars_erik skrev:Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Mener ikke at det er dårlig, men så derTownes skrev:En perle av et album, syns jeg.lars_erik skrev:Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Jeg tar også en runde med denne, jeg synes den er bra.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Åja, albumet. Jo, det er bra.Townes skrev:En perle av et album, syns jeg.lars_erik skrev:Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Jassågitt! fyllefrans soner straffenlars_erik skrev:Mener ikke at det er dårlig, men så derTownes skrev:En perle av et album, syns jeg.lars_erik skrev:Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Hvertfall i dag :-\
Hele dagen og kvelden med :-[ :'(65finger skrev:Jassågitt! fyllefrans soner straffenlars_erik skrev:Mener ikke at det er dårlig, men så derTownes skrev:En perle av et album, syns jeg.lars_erik skrev:Oppskrytt, syns jeg.dag1234 skrev:Vil nå harve over denne. Kan jo i alle fall gjøre et forsøk.
Hvertfall i dag :-\
Balsam for kropp og sjel, skjønner jeg.lars_erik skrev:Denne, og is.