???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Ignoranter og pakk, hele gjengen!
Dette er verden beste liveplate. Selvsagt!
Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Den har fått blanet kritikk har jeg lest. hørte på den her om dagen. Var fint det.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Guttene hadde bedre smak enn som så.
Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
får høre igjennom den nårolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Det er på taket av Apple-bygningen okke som.
Du er ikke alene.Townes skrev:The pretty things - Midnight to six
Sansen for dette bandet her, eg.
Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Som sagt; siden du spør, over en tvilsom second hand fillerye- butikkdag1234 skrev:Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Der kan du se. Det fins Dylan for enkle sjeler også. ;Ddag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Venter med dankeflaskeonkelbob og spiller dennedag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Det er en Dylan for alle, innviklet eller utviklet.rolfozzy skrev:Der kan du se. Det fins Dylan for enkle sjeler også. ;Ddag1234 skrev:Hehe. Jeg visste det, for du har sagt det før. Jeg liker den lell jeg, enkle sjelen som jeg er.rolfozzy skrev:Dylan på danskebåten.dag1234 skrev:Dette er jo verdens beste live plate, sant rolfozzy?
Den du. En av årets absolutt beste. Helt objektivt.dag1234 skrev:Denne kom fra lekemusa i dag, speilblank og digital:
Jonathan Wilson - Gentle spirit
Måtte bare høre den i litt bedre format enn Spoti-Fyfy. Den er kjempefin.rolfozzy skrev:Den du. En av årets absolutt beste. Helt objektivt.dag1234 skrev:Denne kom fra lekemusa i dag, speilblank og digital:
Jonathan Wilson - Gentle spirit
Kjære lars_erik, jeg er rystet...lars_erik skrev:Som sagt; siden du spør, over en tvilsom second hand fillerye- butikkdag1234 skrev:Og hvor ligger så den bygningen?lars_erik skrev:Ikke en eller annen tvilsom secondhand shirt store vel? :dag1234 skrev:Tosk.lars_erik skrev:Abbey Road?dag1234 skrev:Du er vel klar over på hvilket tak de står??lars_erik skrev:???65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!
Er det et band! Trodde det var to uflidde karer som byttet på å synge med samme backingmusikanterlars_erik skrev:Dag; den er da ikke kjent for disse fjolle-plaggene, men historiens beste band.
God, have mercy!
Moderator!!! :'( :'(65finger skrev:Er det et band! Trodde det var to uflidde karer som byttet på å synge med samme backingmusikanterlars_erik skrev:Dag; den er da ikke kjent for disse fjolle-plaggene, men historiens beste band.
God, have mercy!
Den er nok straightere enn Feast.. hvor det er innslag av soulblåsere og mye annet snasent. Etter en liten tur innom virker låtmaterialet bedre på Feast....SOA skrev:Har sans for Calexico, selv om det er litt på siden av hva jeg normalt lytter til. Hva synes du om Carried...? Jeg synes den er deres beste.Hansern skrev:Over til 'Feast of Wire', skal ifølge hardcore fansen være deres beste, får derfor prøve å overbevise meg
mvh
Det er vi nok mange om65finger skrev:det driver jeg med stort sett også. så du er i meget godt selskap 8)dag1234 skrev:Jeg driver det langt som snyltedyr på andres poster.65finger skrev:Verdens beste liveplate! Hurra for Dag: hurra! Hurra! hurra!