Dinner Belles - West Simcoe County
Sjarmert av denne gjengen.
![](http://www.southernsouls.ca/wp-content/uploads/2011/08/497777101-1-300x300.jpg)
Sjarmert av denne gjengen.
|
Bare Dag som ikke helt har pakket bort sløret enda ;D65finger skrev:Han har hatt coveret som avatardag1234 skrev:Hadde aldri trodd du hørte på verdens beste progplate, Townes. Du imponerer igjen.Townes skrev:King Crimson - In the Court of the Crimson King
![]()
Den er svært bra og det verste er at jeg har "glemt" den i flere månederMr-T skrev:^et mesterverk, en aldeles fantastisk plate. Min favoritt Tom Waits.
Sløret? Fra mitt forrige liv som nonne?lars_erik skrev:Bare Dag som ikke helt har pakket bort sløret enda ;D65finger skrev:Han har hatt coveret som avatardag1234 skrev:Hadde aldri trodd du hørte på verdens beste progplate, Townes. Du imponerer igjen.Townes skrev:King Crimson - In the Court of the Crimson King
Jo.. jeg hadde "glemt" den i flere år jeg, men den kryper bare innpå deg sakte men sikkert, og har den først bitt seg fast sitter den der for evig. Etter min mening den mest komplette Tom Waits plata, og den som gjennomgående har de sterkeste sangene.65finger skrev:Den er svært bra og det verste er at jeg har "glemt" den i flere månederMr-T skrev:^et mesterverk, en aldeles fantastisk plate. Min favoritt Tom Waits.
En karriere som magedanserinne skal man ikke kimse av. Selv gjorde jeg stor suksess i Side, med paljetter, sist sommer 8)dag1234 skrev:Sløret? Fra mitt forrige liv som nonne?lars_erik skrev:Bare Dag som ikke helt har pakket bort sløret enda ;D65finger skrev:Han har hatt coveret som avatardag1234 skrev:Hadde aldri trodd du hørte på verdens beste progplate, Townes. Du imponerer igjen.Townes skrev:King Crimson - In the Court of the Crimson King
Eller er mitt egentlige jeg endelig avslørt nå? At inne i denne isterdungen av en slags mannsfigur bor og lever det en liten, tander magedanserinne?
Det var derfor jeg nevnte det. Jeg var da vel grønn av misunnelse da du 'could live your dream' sist ferie, mens jeg var og er innsperret i alt dette bukfettet.lars_erik skrev:En karriere som magedanserinne skal man ikke kimse av. Selv gjorde jeg stor suksess i Side, med paljetter, sist sommer 8)dag1234 skrev:Sløret? Fra mitt forrige liv som nonne?lars_erik skrev:Bare Dag som ikke helt har pakket bort sløret enda ;D65finger skrev:Han har hatt coveret som avatardag1234 skrev:Hadde aldri trodd du hørte på verdens beste progplate, Townes. Du imponerer igjen.Townes skrev:King Crimson - In the Court of the Crimson King
Eller er mitt egentlige jeg endelig avslørt nå? At inne i denne isterdungen av en slags mannsfigur bor og lever det en liten, tander magedanserinne?
Før i verden var det veldig godt for helsen med LSD.lars_erik skrev:Mens man sovner inn på sofaen-musikk. Etter tre doser LSD :![]()
hvorfor det?xerxes skrev:Kan jeg foreslå at denne tråden startes på nytt?
Feks Hva lytter du til i dag? 2011-11
Dette er forumets mest meningfulle tråd. Ingen grunn til noen restart.65finger skrev:hvorfor det?xerxes skrev:Kan jeg foreslå at denne tråden startes på nytt?
er det noe surmaga oppgulp du har på gang eller?xerxes skrev:Kan jeg foreslå at denne tråden startes på nytt?