Rystende!65finger skrev:Har de CDes på Harddisken så jeg får vel høre litt på gnålet i morra
Rystende!65finger skrev:Har de CDes på Harddisken så jeg får vel høre litt på gnålet i morra
Mitt hjerte blør for fingernen i kveld:65finger skrev:Har de CDes på Harddisken så jeg får vel høre litt på gnålet i morra
Har jeg aldri hørt om! ???65finger skrev:Denne glimrende platen
Hadde nylig en helaften med skivene hennes. Hildrande du, for et kvinnfolk. Og for et band.baluba skrev:Jeg lar de potensløse krangle inn i natten, og setter heller på noe med ubestridt potent musikk. Det er altfor lenge siden Sharon Jones og hennes Dap-Kings ble spilt her i gården. Men lyden fra forsterker-reserve MingDa MC 84-C får meg til å surfe mellom forskjellige favoritter fra de siste to år. For et deilig album I Learned The Hard Way er.
![]()
Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10lars_erik skrev:Har jeg aldri hørt om! ???65finger skrev:Denne glimrende platen
Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.
Så det finnes oppegående folk i slekta65finger skrev:du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10lars_erik skrev:Har jeg aldri hørt om! ???65finger skrev:Denne glimrende platen
Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.
Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.lars_erik skrev:Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
Ørene vinner alltid!dag1234 skrev:Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.lars_erik skrev:Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
det finnes fanatikere i slekta. Prikk like deg. Kjefter og smeller på den gamle onklen sin bare fordi han mener beatles er et middels bra band fra englandlars_erik skrev:Så det finnes oppegående folk i slekta65finger skrev:du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10lars_erik skrev:Har jeg aldri hørt om! ???65finger skrev:Denne glimrende platen
Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.![]()
En meget fornuftig nevø, det der! Får håpe han kan få folk ut av den stabeisen til onkel han har 8)65finger skrev:det finnes fanatikere i slekta. Prikk like deg. Kjefter og smeller på den gamle onklen sin bare fordi han mener beatles er et middels bra band fra englandlars_erik skrev:Så det finnes oppegående folk i slekta65finger skrev:du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10lars_erik skrev:Har jeg aldri hørt om! ???65finger skrev:Denne glimrende platen
Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.![]()
Ikke her i Tomannsbu. Hvis det ser rævva ut, så er det på trynet ut! Samme hvordan det lyder.lars_erik skrev:Ørene vinner alltid!dag1234 skrev:Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.lars_erik skrev:Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
Går fint an å kombineredag1234 skrev:Ikke her i Tomannsbu. Hvis det ser rævva ut, så er det på trynet ut! Samme hvordan det lyder.lars_erik skrev:Ørene vinner alltid!dag1234 skrev:Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.lars_erik skrev:Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
Noen ganger, men det meste av hifi er lowfi når det gjelder visuell estetikk. Mye ser så drete støgt ut at jeg hadde ikke ville hatt det mot betaling en gang.lars_erik skrev:Går fint an å kombineredag1234 skrev:Ikke her i Tomannsbu. Hvis det ser rævva ut, så er det på trynet ut! Samme hvordan det lyder.lars_erik skrev:Ørene vinner alltid!dag1234 skrev:Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.lars_erik skrev:Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?dag1234 skrev:Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
Denne nå.
Hva er dette da? Squizern din har ikke bare komprimert lyden, men bildet også :gismo skrev:Blir nok å finne denne filen før senga
Vidunderlig innspilling og musikk!
gismo
Jepp her er alt så mye mindre nå ;Dlars_erik skrev:Hva er dette da? Squizern din har ikke bare komprimert lyden, men bildet også :gismo skrev:Blir nok å finne denne filen før senga
gismo![]()
Hm.gismo skrev:Jepp her er alt så mye mindre nå ;Dlars_erik skrev:Hva er dette da? Squizern din har ikke bare komprimert lyden, men bildet også :gismo skrev:Blir nok å finne denne filen før senga
gismo![]()
Det er High Endition - Volum 15 Dancing with the blues.
En sterk anbefaling!
gismo