Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.158
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Jeg lar de potensløse krangle inn i natten, og setter heller på noe med ubestridt potent musikk. Det er altfor lenge siden Sharon Jones og hennes Dap-Kings ble spilt her i gården. Men lyden fra forsterker-reserve MingDa MC 84-C får meg til å surfe mellom forskjellige favoritter fra de siste to år. For et deilig album I Learned The Hard Way er.

united

Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Antall liker
    36.120
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    The Pogues - If I Should Fall From Grace With God

Kan utmerket leve med at noen ikke liker et av 80-tallets aller beste album. Glad for påminnelsen :)

Handsoer

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Antall liker
    2.061
    Sted
    Sortland
    I anlednig nyhetene får denne en runde.

Uten tvil verdens beste i sin sjanger ;D
    Vel 'Sabbath Bloody Sabath' er vel den aller beste :D

Da hadde de allerde 'funnet opp' en sjanger
    så på denne 'finner' de opp prog rock - helt på egenhånd.
    Dette bandet er uten tvil en av de fem viktigste kunstnerne etter 1950. ;)
    Basta. ;D
    Hvem de fire andre er........gjett!

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    65finger skrev:
    Denne glimrende platen
    Har jeg aldri hørt om! ???
    Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.

Z

Zomby_Woof

Gjest
    baluba skrev:
    Jeg lar de potensløse krangle inn i natten, og setter heller på noe med ubestridt potent musikk. Det er altfor lenge siden Sharon Jones og hennes Dap-Kings ble spilt her i gården. Men lyden fra forsterker-reserve MingDa MC 84-C får meg til å surfe mellom forskjellige favoritter fra de siste to år. For et deilig album I Learned The Hard Way er.

Hadde nylig en helaften med skivene hennes. Hildrande du, for et kvinnfolk. Og for et band.

I dag har jeg malt dører med disse i bakgrunnen. Ikke verst til å synge hun heller.

Vedlegg

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
    Du er i gang med å møblere hjemmet igjen, med deilige, flotte CD-er?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    Denne glimrende platen
    Sikkert et engelsk wannabe rølpeband, som led av store personlighetsforstyrrelser og som levde i de mørkeste avgrunner, fortrengt av Gudene; The Beatles.
    du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    65finger skrev:
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    Denne glimrende platen
    du er verre enn nevøen min som fyller 14. Rasende som et helvete fordi jeg ga Beatles 6/10 som band. De er hypet ut av ville helvete og har vel heller ødelagt musikken inn i vår tid. Stones får 7/10
    Så det finnes oppegående folk i slekta :eek:

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Så dukker jammen denne koseklumpen opp i hyllene og. Alt for lite spilletid stakkar. Det må utbedres på momangen.
    Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Jeg har kontaktet min møbelleverandør pr email i dag ja. Så avventer jeg hennes interiørarkitektoniske vurderinger før jeg kaster meg ut i bruk-og-kast-karusellen igjen. Det er visse utfordinger med å forene det praktiske med det estetiske.
    Ørene vinner alltid!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    Denne glimrende platen
    det finnes fanatikere i slekta. Prikk like deg. Kjefter og smeller på den gamle onklen sin bare fordi han mener beatles er et middels bra band fra england

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    65finger skrev:
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    lars_erik skrev:
    65finger skrev:
    Denne glimrende platen
    det finnes fanatikere i slekta. Prikk like deg. Kjefter og smeller på den gamle onklen sin bare fordi han mener beatles er et middels bra band fra england
    En meget fornuftig nevø, det der! Får håpe han kan få folk ut av den stabeisen til onkel han har 8)

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ørene vinner alltid!
    Ikke her i Tomannsbu. Hvis det ser rævva ut, så er det på trynet ut! Samme hvordan det lyder.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ørene vinner alltid!
    Ikke her i Tomannsbu. Hvis det ser rævva ut, så er det på trynet ut! Samme hvordan det lyder.
    Går fint an å kombinere ;)

Denne nå.

Vedlegg

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    lars_erik skrev:
    dag1234 skrev:
    Ørene vinner alltid!
    Går fint an å kombinere ;)

Denne nå.
    Noen ganger, men det meste av hifi er lowfi når det gjelder visuell estetikk. Mye ser så drete støgt ut at jeg hadde ikke ville hatt det mot betaling en gang.

Hvis ikke det holde en god nok visuell standard, så er det noway.

U

utgatt60135

Gjest
    Tja, hva skal jeg spille nå? Lette etter noe inspirasjon her, men det var det dårlig med :-\. Har jo hestekreftene da, men ikke nå. Må kanskje ha noe roligere.

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    gismo skrev:
    Blir nok å finne denne filen før senga ;)
    Vidunderlig innspilling og musikk!

gismo
    Hva er dette da? Squizern din har ikke bare komprimert lyden, men bildet også ::)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.282
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    lars_erik skrev:
    gismo skrev:

gismo
    Hva er dette da? Squizern din har ikke bare komprimert lyden, men bildet også ::)
    Jepp her er alt så mye mindre nå ;D
    Det er High Endition - Volum 15 Dancing with the blues.
    En sterk anbefaling!

gismo

lars_erik

Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Antall liker
    20.924
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    gismo skrev:
    lars_erik skrev:
    gismo skrev:

gismo
    Jepp her er alt så mye mindre nå ;D
    Det er High Endition - Volum 15 Dancing with the blues.
    En sterk anbefaling!

gismo
    Hm.
    Finner den, men i flere filer.

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn