Bent
Hi-Fi freak
Litt stafettmusikk imens kjøttdeigen steikes
Opeth - Heritage
Opeth - Heritage
Litt petimetervirksomhet for moro skyld:Townes skrev:16 Horsepower - Sackloth 'n' Ashes
Har sett denne blitt spilt av flere, men har ikke hørt på den selv før nå, virker lovende de første sangene ihvertfall.dag1234 skrev:Crooked Fingers - Breaks in the Armor
En av årets beste for megBent skrev:Har sett denne blitt spilt av flere, men har ikke hørt på den selv før nå, virker lovende de første sangene ihvertfall.dag1234 skrev:Crooked Fingers - Breaks in the Armor
Bra plate som absolutt skal få flere runderunited59 skrev:En av årets beste for megBent skrev:Har sett denne blitt spilt av flere, men har ikke hørt på den selv før nå, virker lovende de første sangene ihvertfall.dag1234 skrev:Crooked Fingers - Breaks in the Armor
Nytt batteri?65finger skrev:etter å ha fått av håndbrekket på dacen spilles denne
riktig båndbredde i forhold til oppløsning og fullladet batterilars_erik skrev:Nytt batteri?65finger skrev:etter å ha fått av håndbrekket på dacen spilles denne
Etter hva jeg har fortstått, har bruk av batteri en positiv effekt lydmessig?65finger skrev:riktig båndbredde i forhold til oppløsning og fullladet batterilars_erik skrev:Nytt batteri?65finger skrev:etter å ha fått av håndbrekket på dacen spilles denne
det er en oppgradering med strømforsyning på utsiden som forer batteriene med riktig "strøm" tar evigheter å lade opp når sikringen ryker. Godt at sikringen røk ellers kunne det gått gæernt med mye. Heftige sakerlars_erik skrev:Etter hva jeg har fortstått, har bruk av batteri en positiv effekt lydmessig?65finger skrev:riktig båndbredde i forhold til oppløsning og fullladet batterilars_erik skrev:Nytt batteri?65finger skrev:etter å ha fått av håndbrekket på dacen spilles denne
;Dgismo skrev:
Ikke verst hun her hellergismo skrev:Før natta
Din jævel..SaltyDog skrev:Inspirert av Club 7 tråden setter jeg på denne:
(som salige Beefheart spilte det meste av 10. april 1972 på like salige Club 7 i Oslo - og jeg var der!)
Captain Beefheart - The Spotlight Kid
Nydelig versjon det der ja.baluba skrev:
Nydelig Tom Waits-cover! :-*
Ja, den er fra en tributeplate som heter New Coat of Paint. Har den ikke selv.Bent skrev:Nydelig versjon det der ja.baluba skrev:
Nydelig Tom Waits-cover! :-*
Tror jeg har hørt den før for noen år siden, er den fra en Waits tributeplate?