Det er dessverre bare Live! jeg har på vinyl. Har kommet over den, men må jo ha den originale innpakninga.
|
Tar en runde med den jeg også.dag1234 skrev:Sons of fathers - s/t
Herlig plateTorja skrev:Strømmer via PC og nettverkt litt Julemusikk ;D
Enig der om ikke annetlars_erik skrev:Herlig plateTorja skrev:Strømmer via PC og nettverkt litt Julemusikk ;D![]()
De første tyve sekundene av åpningssporet satt jeg og ventet på Chuck D, for det låt så Public Enemy/Bomb Squad at jeg ble rent svimmel. Behagelig plate.H.R skrev:Sharon Jones & The Dap-Kings - Soul Time!
Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads
![]()
Har prøvd disse Fredløse Hestetyvene. Fikk ikke fot på de :-\united59 skrev:Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads![]()
Skal du høre på snill musikk, må det være damer?lars_erik skrev:Har prøvd disse Fredløse Hestetyvene. Fikk ikke fot på de :-\united59 skrev:Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads![]()
Damer? Nei, langt i fra bare det. Men dette er ikke "snill" musikk vel? Eller hadde jeg drukket for mye whisky da jeg prøvelyttet?united59 skrev:Skal du høre på snill musikk, må det være damer?lars_erik skrev:Har prøvd disse Fredløse Hestetyvene. Fikk ikke fot på de :-\united59 skrev:Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads![]()
Lov å ikke få fot på dem ja.lars_erik skrev:Damer? Nei, langt i fra bare det. Men dette er ikke "snill" musikk vel? Eller hadde jeg drukket for mye whisky da jeg prøvelyttet?united59 skrev:Skal du høre på snill musikk, må det være damer?lars_erik skrev:Har prøvd disse Fredløse Hestetyvene. Fikk ikke fot på de :-\united59 skrev:Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads![]()
Får prøve de igjen daunited59 skrev:Lov å ikke få fot på dem ja.lars_erik skrev:Damer? Nei, langt i fra bare det. Men dette er ikke "snill" musikk vel? Eller hadde jeg drukket for mye whisky da jeg prøvelyttet?united59 skrev:Skal du høre på snill musikk, må det være damer?lars_erik skrev:Har prøvd disse Fredløse Hestetyvene. Fikk ikke fot på de :-\united59 skrev:Tar en runde der jeg også.Bent skrev:The Horse Thieves - Outlaw Ballads![]()
Er nok noe av det snilleste jeg hører på, bortsett fra innsovingsmusikk.
Er vel snill akustisk poppete americana-folk dette.