RojohII
Hi-Fi freak
Også i pausen:
Ikke fullere enn at du greier liten skrift.Bent skrev:Slapper av med litt musikk etter å ha komt hjem fra lutefiskmiddag med påfølgende drikke
Oslo Gospel Choir - En Stjerne Tennes I Natt
He he, ble en forholdsvis rolig kveld siden jeg skal ut og blant annet kjøpe juletre i morgenunited59 skrev:Ikke fullere enn at du greier liten skrift.Bent skrev:Slapper av med litt musikk etter å ha komt hjem fra lutefiskmiddag med påfølgende drikke
Oslo Gospel Choir - En Stjerne Tennes I Natt
Merkelig nok klarte jeg å tyde det. ;D
en gang til!united59 skrev:King Creosote & Jon Hopkins - Diamond Mine
Etter sesongens femte julemiddag, passer det helt utmerket med denne helt nydelige ep-en.
Prøver den jeg og, lenge siden sist.J.J skrev:The X
Med: X
Etter min ringe mening, et usedvanlig bra album - som bare vokser og vokser. Ikke noe minus at det er bra lyd og.
/JR
Du forsker på etanolens virkninger?lars_erik skrev:Før en vitenskapelig ekskursjon til Systembolaget i Åre ;D
Jethro Tull - Christmas Album
Ja, blant annet ;Ddag1234 skrev:Du forsker på etanolens virkninger?lars_erik skrev:Før en vitenskapelig ekskursjon til Systembolaget i Åre ;D
Det er skalleformen som avgjør; kort- eller langskalle.lars_erik skrev:Ja, blant annet ;Ddag1234 skrev:Du forsker på etanolens virkninger?lars_erik skrev:Før en vitenskapelig ekskursjon til Systembolaget i Åre ;D
Har også en pågående studie i antropologiske forskjeller mellom trøndere og jæmtinger, også kalt øst-trøndere.
Solveig ser gæern utdag1234 skrev:Det er skalleformen som avgjør; kort- eller langskalle.lars_erik skrev:Ja, blant annet ;Ddag1234 skrev:Du forsker på etanolens virkninger?lars_erik skrev:Før en vitenskapelig ekskursjon til Systembolaget i Åre ;D
Har også en pågående studie i antropologiske forskjeller mellom trøndere og jæmtinger, også kalt øst-trøndere.
Solveig Slettahjell - Antologie
Bildet er avskyelig, men ut over det skal vi være nøkterne med findiagnostiseringen. Trur je.65finger skrev:Solveig ser gæern utdag1234 skrev:Det er skalleformen som avgjør; kort- eller langskalle.lars_erik skrev:Ja, blant annet ;Ddag1234 skrev:Du forsker på etanolens virkninger?lars_erik skrev:Før en vitenskapelig ekskursjon til Systembolaget i Åre ;D
Solveig Slettahjell - Antologie