Great American Taxi - Paradise Lost (2011)
![](http://ecx.images-amazon.com/images/I/616P8SZUpWL._SS500_.jpg)
HVOR?? fikk du tak i denne?!SaltyDog skrev:Pink Floyd - Wish You Were Here
Dette høres ut til å være den ultimate utgaven av denne klassikeren.
(SACD)
Her:lars_erik skrev:HVOR?? fikk du tak i denne?!SaltyDog skrev:Pink Floyd - Wish You Were Here
Dette høres ut til å være den ultimate utgaven av denne klassikeren.
(SACD)
Joda, lars-erik. Den har 3 lag:lars_erik skrev:Takk til både vredensgnag og SaltyDog for svar. Jeg ser at den er i 5.1. Vil det si at jeg ikke får spilt den på mitt to-kanalers anlegg?
Flotte greier! Da ble det jul i år også ;DSaltyDog skrev:Joda, lars-erik.lars_erik skrev:Takk til både vredensgnag og SaltyDog for svar. Jeg ser at den er i 5.1. Vil det si at jeg ikke får spilt den på mitt to-kanalers anlegg?
Den har 3 lag:
2-kanals stereo CD
2-kanals stereo SACD
5.1 kanals surround SACD
Nå blir det fred i verden...!lars_erik skrev:Flotte greier! Da ble det jul i år også ;DSaltyDog skrev:Joda, lars-erik.lars_erik skrev:Takk til både vredensgnag og SaltyDog for svar. Jeg ser at den er i 5.1. Vil det si at jeg ikke får spilt den på mitt to-kanalers anlegg?
Den har 3 lag:
2-kanals stereo CD
2-kanals stereo SACD
5.1 kanals surround SACD
The Wall kommer også i SACD?
Ah. Da er det bare å rigge seg til ved anlegget.SaltyDog skrev:Nå blir det fred i verden...!lars_erik skrev:Flotte greier! Da ble det jul i år også ;DSaltyDog skrev:Joda, lars-erik.lars_erik skrev:Takk til både vredensgnag og SaltyDog for svar. Jeg ser at den er i 5.1. Vil det si at jeg ikke får spilt den på mitt to-kanalers anlegg?
Den har 3 lag:
2-kanals stereo CD
2-kanals stereo SACD
5.1 kanals surround SACD
The Wall kommer også i SACD?
Acoustic Sounds kommer til å gi ut hele katalogen til Pink Floyd i dette formatet.
Ryktene sier at dette vil skje. ;Dlars_erik skrev:Da er det bare å vente.
Kanskje man en gang får oppleve Beatles i SACD også![]()
;DSaltyDog skrev:Ryktene sier at dette vil skje. ;Dlars_erik skrev:Da er det bare å vente.
Kanskje man en gang får oppleve Beatles i SACD også![]()
Ikke verst...?
Kreft i siste fase, etter hva jeg har forstått. Blodkreft.united59 skrev:Leser at bluesdronninga er alvorlig syk. Legen ber fansen be for henne, da er det nok ikke mye håp.
Triste greier.
Etta James - The Chess Box Set (CD1)
Enig. Dette var triste greier.united59 skrev:Leser at bluesdronninga Etta James er alvorlig syk. Legen ber fansen be for henne, da er det nok ikke mye håp.
Triste greier.
CD2united59 skrev:Leser at bluesdronninga er alvorlig syk. Legen ber fansen be for henne, da er det nok ikke mye håp.
Triste greier.
Etta James - The Chess Box Set (CD1)
![]()