united
Æresmedlem
Edie Brickell - Ghost of a Dog (1990)
Tar en lytt på denne jeg også, flott og behagelig plateunited59 skrev:Alasdair Roberts - Farewell Sorrow (2003)
Nydelig skotsk folk.
Begynt du også nå.Bent skrev:Avslutter på sengekanten med de karene her
Blackgrass. Forøvrig ikke så veldig nyskapende musikk. Tror ikke jeg kommer til å høre så mye på denne, men greit å ha hørt igjennom.Townes skrev:I bluegrass kategorien da? ;D
alene selvsagt?JanR skrev:
8)
/jan
Selvsagt ikke, lille jenta og meg ser å hører på65finger skrev:alene selvsagt?JanR skrev:
8)
/jan
ikke jug! tipper du nihygger deg aleneJanR skrev:Selvsagt ikke, lille jenta og meg ser å hører på65finger skrev:alene selvsagt?JanR skrev:
8)
/jan
/jan
Han er nok ikke aleine, han har nok bestukket en unge til å sitte der.65finger skrev:ikke jug! tipper du nihygger deg aleneJanR skrev:Selvsagt ikke, lille jenta og meg ser å hører på65finger skrev:alene selvsagt?JanR skrev:
8)
/jan
/jan
liker å se slike filmer selv, men helst på engelskunited59 skrev:Han er nok ikke aleine, han har nok bestukket en unge til å sitte der.65finger skrev:ikke jug! tipper du nihygger deg aleneJanR skrev:Selvsagt ikke, lille jenta og meg ser å hører på65finger skrev:alene selvsagt?JanR skrev:
8)
/jan
/jan
Jeg har selv dradd med bare halvveis villige unger på slike filmer. Godteri og McDonalds og slikt i pakka, gjør at jeg kommer meg på kino på barnefilm ;D