Bent
Hi-Fi freak
Dawes - Nothing Is Wrong
Det var nok den godeste Lyngen som penset meg inn på den.Lyngen skrev:Veldig bra valg, gudsvenn!dag1234 skrev:King Creosote & Jon Hopkins - Diamond Mine
Ok..dag1234 skrev:Det var nok den godeste Lyngen som penset meg inn på den.
Ja føler absolutt det der. Var så mange gode utgivelser i fjor, og det blei nok bittelitt for mye fokus på det aktuelle for meg.Burnt_Island skrev:Jeg tror jeg synes dt er bra at plateåret 2012 ikke har kommet igang enda. Det får folk til å finne frem gamle plater, og jeg får tips om mye jeg ikke kjente til fra før..
Den har blitt spilt litt her på lesesalen også, via Spotify.JanR skrev:
Cd.
/jan
Det var også en middag ???dag1234 skrev:Ween - Chocolate and cheese
Fysj. Nå fikk jeg ekle bilder i hodet. Huff.lars_erik skrev:Det var også en middag ???dag1234 skrev:Ween - Chocolate and cheese
Hadde det enda vært dessert, så hadde det muligens gått. Selv om jeg er meget skeptisk til ukjente oster.
Det var så bra valg at jeg setter på den jeg også.JanR skrev:
Cd.
/jan
Ja, det er faktisk godt med en pause slik at man kan spille mer fritt bakover. Og desto morsommere å komme over en ny god plate når det har gått en stund. Så jeg venter på godteposen også .Burnt_Island skrev:Jeg tror jeg synes dt er bra at plateåret 2012 ikke har kommet igang enda. Det får folk til å finne frem gamle plater, og jeg får tips om mye jeg ikke kjente til fra før..