lars_erik
Rubinmedlem
Har ikke hørt noe av de, men jeg likte den forrige du spilte av de bedre :dag1234 skrev:Ween - White pepper
Har ikke hørt noe av de, men jeg likte den forrige du spilte av de bedre :dag1234 skrev:Ween - White pepper
Ringer? I flertall lissom ;D.dag1234 skrev:SATS? Har du fått bilringer? Prøv i fall å slanke dem vekk med øl. Jeg har veldig tro på ølkur.Lyngen skrev:Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
Da skal jeg dra å høre musikk på SATS. Blir vel gneldrebikkjene da.
Hvis du forsøker å bli mer biff til jeg skal komme og sette deg på plass, så gi opp. Det nytter ikke. Kjøp et brett med øl og drikk deg til mot og ta det som en mann og bryt sammen. Så kan du få låne min skulder (bred og veltrent) å gråte på. Det går så bra så, skal du se.
Everlast ja, sikkert 5 år siden sist jeg hørte på han. Tar en runde med denne som ble mye spilt når den kom ut:motoren skrev:Nå litt hardtslående musikk-Everlast 8)
Spes Black Jesus
mvh
Hva med puppedamen?Lyngen skrev:Ringer? I flertall lissom ;D.dag1234 skrev:SATS? Har du fått bilringer? Prøv i fall å slanke dem vekk med øl. Jeg har veldig tro på ølkur.Lyngen skrev:Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
Hvis du forsøker å bli mer biff til jeg skal komme og sette deg på plass, så gi opp. Det nytter ikke. Kjøp et brett med øl og drikk deg til mot og ta det som en mann og bryt sammen. Så kan du få låne min skulder (bred og veltrent) å gråte på. Det går så bra så, skal du se.
ØL skal bli. Har et par Corona liggende i kjøleskapet . Kveldsvakt i morgen så.
Hva er det som er så spesielt med förstahjälpkitarna da? Ikke det at jeg synes det var dårlig, absolutt ikke. Men klarte ikke å høre hva som skiller dem fra mengden heller.
Nå er det din tur til å komme med gullmusikktips til meg 1234!!
Puppedamer tar jeg gjerne imot .dag1234 skrev:Hva med puppedamen?Lyngen skrev:Ringer? I flertall lissom ;D.dag1234 skrev:SATS? Har du fått bilringer? Prøv i fall å slanke dem vekk med øl. Jeg har veldig tro på ølkur.Lyngen skrev:Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
Hva er det som er så spesielt med förstahjälpkitarna da? Ikke det at jeg synes det var dårlig, absolutt ikke. Men klarte ikke å høre hva som skiller dem fra mengden heller.
Hadde jeg bare hatt...Lyngen skrev:Puppedamer tar jeg gjerne imot .dag1234 skrev:Hva med puppedamen?Lyngen skrev:Ringer? I flertall lissom ;D.dag1234 skrev:SATS? Har du fått bilringer? Prøv i fall å slanke dem vekk med øl. Jeg har veldig tro på ølkur.Lyngen skrev:Aii, i frykten prøver jeg å servere deg: http://open.spotify.com/album/3Dd8XjacY0PngUPEyKUHH5dag1234 skrev:Erik Bye du liksom. Vær grei ellers bruker jeg deg som klinkekule.
"oppdaget" Over the Rhine med juleplatene deres, men veldig fine ting ellers også. Dessuten bra lyd for de som er interessert i det. Sengehesten din har jeg ikke hørt.gismo skrev:Denne før senga
En sengehest :
Roy Harper er ikke ofte spilt her inne. Så dette var kjekt å se.united59 skrev:Roy Harper - Stormcock (1971)
Anbefales å lytte til, en av mine favoritter fra Over The Rhinebluesbreaker skrev:"oppdaget" Over the Rhine med juleplatene deres, men veldig fine ting ellers også. Dessuten bra lyd for de som er interessert i det. Sengehesten din har jeg ikke hørt.gismo skrev:Denne før senga
En sengehest :
Slenger på den jeg også.JanR skrev:
Cd.
/jan
vargen skrev:Slenger på den jeg også.JanR skrev:
Cd.
/jan