mikefish
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Første lytt til denne.
Eels - shooternanny
mvh. s,
Eels - shooternanny
mvh. s,
Den forrige er også bra men denne er (faen meg) bedredecibelius skrev:Den her var faen meg bra. Er den forrige bra også?
Fikk meg til å tenke på Jackson Browne, og da er det pr def bra.Burnt_Island skrev:Den forrige er også bra men denne er (faen meg) bedredecibelius skrev:Den her var faen meg bra. Er den forrige bra også?
Du er tvangspåmeldt til stafetten. Nytter ikke å vri seg unna. Impulse forsøkte. Nyttet ikkedag1234 skrev:Jonathan Wilson - Gentle spirit Denne har vokst.
Sorry, fingeren. Jeg står over denne gangen.65finger skrev:Du er tvangspåmeldt til stafetten. Nytter ikke å vri seg unna. Impulse forsøkte. Nyttet ikkedag1234 skrev:Jonathan Wilson - Gentle spirit Denne har vokst.
Siste ord er ikke sagt men plata er findag1234 skrev:Sorry, fingeren. Jeg står over denne gangen.65finger skrev:Du er tvangspåmeldt til stafetten. Nytter ikke å vri seg unna. Impulse forsøkte. Nyttet ikkedag1234 skrev:Jonathan Wilson - Gentle spirit Denne har vokst.
Hører på denne nydelige plata, forsøksvis i Bitperfect.
Ryan Adams - Fire & Ashes
Jo, nå har ordene utspilt sin rolle. Men bestikkelser er jeg fremdeles åpen for.65finger skrev:Siste ord er ikke sagt men plata er findag1234 skrev:Sorry, fingeren. Jeg står over denne gangen.65finger skrev:Du er tvangspåmeldt til stafetten. Nytter ikke å vri seg unna. Impulse forsøkte. Nyttet ikkedag1234 skrev:Jonathan Wilson - Gentle spirit Denne har vokst.
Hører på denne nydelige plata, forsøksvis i Bitperfect.
Ryan Adams - Fire & Ashes