united
Æresmedlem
Johnny Dowd A Drunkards Masterpiece
lars_erik skrev:I anledning dagen.
;Ddag1234 skrev:lars_erik skrev:I anledning dagen.
Får ta den jeg og. I anledning natten.
Bildet ble ikke med. Her er det.lars_erik skrev:;Ddag1234 skrev:lars_erik skrev:I anledning dagen.
Får ta den jeg og. I anledning natten.
Indeed! ;D Ikke like positivt for lommebokens del, men det får så være.JanR skrev:Mmvargen skrev:Renkse og gutta spiller god musikk de. Blir litt lite Katatonia i heimen om dagen, men det skal rettes på. Kommer jo så mye spennende nå snart, med bl.a. Anathema og Storm Corrosion, pluss litt sologreier fra SW.JanR skrev:Fikk "original" cd'n i dag, hatt en brent en her noen dager :vargen skrev:Følger nok en gang i dine fotspor, JanR.JanR skrev:
Cd.
/jan
Slettes ikke galt, så neste bestilling med de her gutta blir de 2 første skivene.
Kan jeg lede eder inn på den rette sti så gleder det meg ;D
/jan
Endel å se fram i mot, for osshuer iaf.
/jan
Den er steika bra. Hans beste, no questiondag1234 skrev:Lars Winnerbäck - Södermarken
Han har en perlerad, jeg liker nok Daugava ett hakk bedre... men hadde ikke gått i krigen for det hakket altså.decibelius skrev:Den er steika bra. Hans beste, no questiondag1234 skrev:Lars Winnerbäck - Södermarken
Du og knapper :dag1234 skrev:Robbie Robertson - How to become a clairvoyant Prøver ved Forsynets hjelp atter en gang å trenge inn i denne. Bildet vil ikke la seg legge ut. Det kan jeg egentlig forstå, uskjønn som han har blitt med årene.
Du slår til i kveld. Nydelig skive.dag1234 skrev:Pat Metheny - One quiet night
Nå har du spilt denne noen ganger. Flott, ikke sant?Bent skrev:Da er man klar for neste opptreden i CH
The Dave Brubeck Quartet - At Carnegie Hall
den er best!lars_erik skrev:Nå har du spilt denne noen ganger. Flott, ikke sant?Bent skrev:Da er man klar for neste opptreden i CH
Vel, det er skam å melde, men det er jo ikke helt min smak da.lars_erik skrev:Du slår til i kveld. Nydelig skive.dag1234 skrev:Pat Metheny - One quiet night
Du er inne på noe der65finger skrev:den er best!lars_erik skrev:Nå har du spilt denne noen ganger. Flott, ikke sant?Bent skrev:Da er man klar for neste opptreden i CH
Vi er 18 stk deltakere og trenger 22 til. Hjelp oss!65finger skrev:Et avbrekk fra det kjedelige livet DITT?
Albumstafetten trenger DEG! Meld deg på NÅ
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,64588.msg1317518/topicseen.html#msg1317518
Nei, han er jo meget bedre kledd enn din favoritt. Her Sexsmithdag1234 skrev:Vel, det er skam å melde, men det er jo ikke helt min smak da.lars_erik skrev:Du slår til i kveld. Nydelig skive.dag1234 skrev:Pat Metheny - One quiet night
Kledd og kledd, fru Blom. Han går i denne greia her ved nesten hver konsert. Ser ut som en idiot. Og klipp håret da mann!lars_erik skrev:Nei, han er jo meget bedre kledd enn din favoritt. Her Sexsmithdag1234 skrev:Vel, det er skam å melde, men det er jo ikke helt min smak da.lars_erik skrev:Du slår til i kveld. Nydelig skive.dag1234 skrev:Pat Metheny - One quiet night