- Ble medlem
- 27.03.2007
- Antall liker
- 31.174
- Sted
- Nede i fjæresteinene
- Torget vurderinger
- 2
Et utmerket valg., Tror at jeg skal roe ned med den jeg også.Dr Dong skrev:
mvh
Et utmerket valg., Tror at jeg skal roe ned med den jeg også.Dr Dong skrev:
Sommerfuglvinger er et høydepunkt på alle måter - må få med meg det.gismo skrev:I påvente av del to i "Hver gang vi møtes" som i kveld er AGP sin kveld og varslet BZ med en versjon av denne
Herlig program, lørdag etter lørdag
gismo
Du trenger ikke reservere deg, har alt av den dama ;DRojohII skrev:Sommerfuglvinger er et høydepunkt på alle måter - må få med meg det.gismo skrev:I påvente av del to i "Hver gang vi møtes" som i kveld er AGP sin kveld og varslet BZ med en versjon av denne
gismo
Platen Og høsten kommer tidsnok anbefales uten reservasjon.
Så slem du er som vil et barn fra livet.baluba skrev:Han her er visstnok fortsatt i live. Om han foretar hjemmebesøk er heller uvisst.dag1234 skrev:Hvordan er det med utvalget? Kan man velge andre strippere enn hun der Aquilera?
![]()
Her ønsker vi oss Tine Thing Helseth på besøk.
![]()
Som vanlig et meget bra program!!RojohII skrev:Sommerfuglvinger er et høydepunkt på alle måter - må få med meg det.gismo skrev:I påvente av del to i "Hver gang vi møtes" som i kveld er AGP sin kveld og varslet BZ med en versjon av denne
gismo
Platen Og høsten kommer tidsnok anbefales uten reservasjon.
Jeg vil ingenting annet enn å få besøk av Tine, både med og uten trompet og klær. Alt annet er underordnet.dag1234 skrev:Så slem du er som vil et barn fra livet.baluba skrev:Han her er visstnok fortsatt i live. Om han foretar hjemmebesøk er heller uvisst.dag1234 skrev:Hvordan er det med utvalget? Kan man velge andre strippere enn hun der Aquilera?
![]()
Her ønsker vi oss Tine Thing Helseth på besøk.
![]()
Ja, det tro jeg sannelig du kunne trenge også, Dong.Dr Dong skrev:Trompetmusikk meg her og der, baluba. Nå til noe helt annet:
er det den opprinnelige kassetten du har?united59 skrev:The Long Ryders - Metallic B. O.
![]()
Er en FLAC, rip fra CD.Burnt_Island skrev:er det den opprinnelige kassetten du har?united59 skrev:The Long Ryders - Metallic B. O.
![]()
Var det et mønster?baluba skrev:Knusegode plater fra den tiden vi kule gikk i paisley-mønstrede skjorter.![]()
united59 skrev:Var det et mønster?baluba skrev:Knusegode plater fra den tiden vi kule gikk i paisley-mønstrede skjorter.![]()
Nei DET har ingen beskyldt meg for. Hverken -kyndig eller -interessert eller -kledd.baluba skrev:united59 skrev:Var det et mønster?baluba skrev:Knusegode plater fra den tiden vi kule gikk i paisley-mønstrede skjorter.![]()
![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Paisley_(design)
Du er ikke særlig motekyndig, United.![]()