Go'dag mann kosteskaft
Æresmedlem
- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Richard Buckner - Bloomed
Vedlegg
-
30.5 KB Visninger: 139
Ja.cybervision_ skrev:
Det snør himmelsk korrekturlakk
Over feilstavet sommer
Og hør bylarmen forsvinner
Under dalende flommer
Vi har hørt at ingen snøfnugg er like
Og sånne under kan en tenke på en stund
Jeg lener hodet helt tilbake
Og får et iskyss på min munn
Og får et iskyss
Nja. Tror det heter elendig.bluesbreaker skrev:Ja.cybervision_ skrev:
Over feilstavet sommer
Under dalende flommer
Og får et iskyss
Hva heter det? Svulstig?
Prøver meg på den jeg også, har hatt den i samlingen en stund, men har ikke fått hørt den enda :-[SaltyDog skrev:Robert Johnson - The Complete Recordings
Ja det er en meget bra plate,samme er også denne som snurrer någismo skrev:
Jepp, helt enig.motoren skrev:Ja det er en meget bra plate,samme er også denne som snurrer någismo skrev:
mvh
den har jeg ikke fått i hus enda,er den like bra som dem 2 andre?gismo skrev:Jepp, helt enig.motoren skrev:Ja det er en meget bra plate,samme er også denne som snurrer någismo skrev:
mvh
Jeg har også en tredje
gismo
Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Fy skam på deg! Alle kan jo se at det er en mulatt. Som forøvrig også er et ord noen visstnok sliter med, men ingen som jeg kjenner. Og det betyr at moccajenta har kost seg med en vaniljemanndag1234 skrev:Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Hos meg spilles alle tre like mye, uten at det sier deg noe som helst ;D ;Dmotoren skrev:den har jeg ikke fått i hus enda,er den like bra som dem 2 andre?gismo skrev:Jepp, helt enig.motoren skrev:Ja det er en meget bra plate,samme er også denne som snurrer någismo skrev:
mvh
Jeg har også en tredje
gismo
mvh
Er ikke mye mulatt hun der. Køl bække svart som sot. Mens kvitungen er mer pinky, ja.baluba skrev:Fy skam på deg! Alle kan jo se at det er en mulatt. Som forøvrig også er et ord noen visstnok sliter med, men ingen som jeg kjenner. Og det betyr at moccajenta har kost seg med en vaniljemanndag1234 skrev:Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Ja! Congregation er et veldig bra albumdecibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Afghan
Det var guttungen jeg mente, din kverulant. Jeg har jo god erfaring med kølsvarte baber og lysebrune bebiser, vet du. Her er noe som er mer i din gate.dag1234 skrev:Er ikke mye mulatt hun der. Køl bække svart som sot. Mens kvitungen er mer pinky, ja.baluba skrev:Fy skam på deg! Alle kan jo se at det er en mulatt. Som forøvrig også er et ord noen visstnok sliter med, men ingen som jeg kjenner. Og det betyr at moccajenta har kost seg med en vaniljemanndag1234 skrev:Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
er det der et levende vesen? jeg tror det er en robot, laget av onde japanske ingeniører. Akurat nå masseproduserer de. Robotene lever på menneskekjøtt. Enden er nærbaluba skrev:Det var guttungen jeg mente, din kverulant. Jeg har jo god erfaring med kølsvarte baber og lysebrune bebiser, vet du. Her er noe som er mer i din gate.dag1234 skrev:Er ikke mye mulatt hun der. Køl bække svart som sot. Mens kvitungen er mer pinky, ja.baluba skrev:Fy skam på deg! Alle kan jo se at det er en mulatt. Som forøvrig også er et ord noen visstnok sliter med, men ingen som jeg kjenner. Og det betyr at moccajenta har kost seg med en vaniljemanndag1234 skrev:Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Tja, syntes sangen var kurant, men teksten noe svevende.dag1234 skrev:Nja. Tror det heter elendig.bluesbreaker skrev:Ja.cybervision_ skrev:
Over feilstavet sommer
Under dalende flommer
Og får et iskyss
Hva heter det? Svulstig?
Helt riktig, baluba.baluba skrev:Det var guttungen jeg mente, din kverulant. Jeg har jo god erfaring med kølsvarte baber og lysebrune bebiser, vet du. Her er noe som er mer i din gate.dag1234 skrev:Er ikke mye mulatt hun der. Køl bække svart som sot. Mens kvitungen er mer pinky, ja.baluba skrev:Fy skam på deg! Alle kan jo se at det er en mulatt. Som forøvrig også er et ord noen visstnok sliter med, men ingen som jeg kjenner. Og det betyr at moccajenta har kost seg med en vaniljemanndag1234 skrev:Men hva er det? Neger kidnapper hvit unge?decibelius skrev:Ikke flust av rockeskiver som er bedre enn den her.
Fin plate, det der.baluba skrev:Musikk fra store rosa av orkesteret.
Du er allerede blinket ut for soylent green, finger'n.65finger skrev:er det der et levende vesen? jeg tror det er en robot, laget av onde japanske ingeniører. Akurat nå masseproduserer de. Robotene lever på menneskekjøtt. Enden er nær
Og det er en kjendisfrisør?dag1234 skrev:Men Ryan Good bør drepes ASAP, he is NO, NO, NO good. Så på den sveisen. Jezziz. Luggen fra høyre. Det er bare sååå grusomt.
Ikke kjenner du igjen Big Pink og ikke vet hvem som er selveste forskjønneren... rart det blir krig i verden?baluba skrev:Så det er arnestedet, tkr? Staselig, må jeg si.
Du er allerede blinket ut for soylent green, finger'n.65finger skrev:er det der et levende vesen? jeg tror det er en robot, laget av onde japanske ingeniører. Akurat nå masseproduserer de. Robotene lever på menneskekjøtt. Enden er nær
Og det er en kjendisfrisør?dag1234 skrev:Men Ryan Good bør drepes ASAP, he is NO, NO, NO good. Så på den sveisen. Jezziz. Luggen fra høyre. Det er bare sååå grusomt.