Tut, tut, toget går.
Vedlegg
-
73.3 KB Visninger: 135
|
interessant stavemåte..motoren skrev:Litt jazz som førstemann ut i dag
mvh
hvordan synes du denne har tålt tidens tann? Jeg tror jeg liker den bedre nå enn da den kom ut..united59 skrev:Opal - Happy Nightmare Baby
![]()
Ehh hva tenker du på?Burnt_Island skrev:interessant stavemåte..motoren skrev:Litt jazz som førstemann ut i dag
mvh
Coveret du vedla - Coltrain står det, han heter da vanligvis Coltrane ;Dmotoren skrev:Ehh hva tenker du på?Burnt_Island skrev:interessant stavemåte..motoren skrev:Litt jazz som førstemann ut i dag
mvh
mvh
Ja nå ser jeg det,merkeligBurnt_Island skrev:Coveret du vedla - Coltrain står det, han heter da vanligvis Coltrane ;Dmotoren skrev:Ehh hva tenker du på?Burnt_Island skrev:interessant stavemåte..motoren skrev:Litt jazz som førstemann ut i dag
mvh
mvh
Kan ikke ta den sammenligningen, iom. at jeg faktisk ble kjent med denne først for tre år siden. Shame on me!Burnt_Island skrev:hvordan synes du denne har tålt tidens tann? Jeg tror jeg liker den bedre nå enn da den kom ut..united59 skrev:Opal - Happy Nightmare Baby
![]()
Et usedvanlig godt valgmotoren skrev:videre til denne
mvh
Tror jeg hadde foretrukket å sette den på en gang til,flott plategismo skrev:Denne er nettopp spilt med nytelse (ble rått med de nye T-5 dette), nå får jeg vel se litt på disse skiflygerne 8)
gismo
+motoren skrev:Tror jeg hadde foretrukket å sette den på en gang til,flott plategismo skrev:Denne er nettopp spilt med nytelse (ble rått med de nye T-5 dette), nå får jeg vel se litt på disse skiflygerne 8)
gismo
mvh
Prøver meg på den jeg også.motoren skrev:Tror denne må komme som neste mann(dame) ut,fortryllende
mvh
jeg vil eieBurnt_Island skrev:Kanskje dette er den beste fra dem
![]()
Bless me er ei liveplate, du får den hos cdon.no, jeg tror de har de andre også.65finger skrev:jeg vil eieBurnt_Island skrev:Kanskje dette er den beste fra dem
![]()
ingen har skivene :'(
Ok! takk for tipset. Må ha de plateneBurnt_Island skrev:Bless me er ei liveplate, du får den hos cdon.no, jeg tror de har de andre også.65finger skrev:jeg vil eieBurnt_Island skrev:Kanskje dette er den beste fra dem
![]()
ingen har skivene :'(