Da kan du jo spille denne:JanR skrev:Hører påvel prøver iaf.![]()
Ikke lett med den her rett på utsiden av vinduet
![]()
/jan
Trodde tekstene hans var litt for tradde for deg.. ;DRoberten skrev:Dan Reeder -st
Historien om Dan Reeder, prestesønnen fra Louisiana som i voksen alder flyttet til Tyskland hvor han forsørger seg som maler, bygger sine egne instrumenter og albumdebuterer året han fyller femti har alle ingrediensene for at man skal forvente at det her dreier seg om streng outsider-musikk. Slik er det derimot ikke. Det her er visesang, blues, fjøs-skrål, primalglede & primalfrykt som ingen andre er i nærheten av i dette årtusen. Og det, det er fakta faen.
Jeg fikk mentalereksjon av ren, ubesudlet glede da det gikk opp for meg at spotify har alle tre albumene hans tilgjengelig.
![]()
Eller den ultimate bursdagssangen "She wont even blow".Roberten skrev:@united, du tenker selvfølgelig på 'Food And Pussy' og jo, hadde det opp til meg ville det vært Rum And Boobies, men noen ganger må selv jeg jenke meg.
Synes helt alvorlig at det bare er John Darnielle som er i nærheten av å formidle nerve som Reeder.
Hehe ! Jau, bedre blir det neppe ;Dunited59 skrev:Eller den ultimate bursdagssangen "She wont even blow".Roberten skrev:@united, du tenker selvfølgelig på 'Food And Pussy' og jo, hadde det opp til meg ville det vært Rum And Boobies, men noen ganger må selv jeg jenke meg.
Synes helt alvorlig at det bare er John Darnielle som er i nærheten av å formidle nerve som Reeder.
Stor sans for begge to jeg også.![]()