- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Elvis Costello - Armed forces
Vedlegg
-
9.6 KB Visninger: 130
|
Mye bra på denneBent skrev:Cowboy Junkies - Nomad Series: Demons Vol.2
![]()
Synes den er veldig bra og nå er vel siste volume i serien like rundt hjørnet ogsågismo skrev:Mye bra på denneBent skrev:Cowboy Junkies - Nomad Series: Demons Vol.2
gismo
Bra, da venter vi på denBent skrev:Synes den er veldig bra og nå er vel siste volume i serien like rundt hjørnet ogsågismo skrev:Mye bra på denneBent skrev:Cowboy Junkies - Nomad Series: Demons Vol.2
gismo![]()
Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
Kanskje ikke :-Xdag1234 skrev:Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
Det tror jeg på. Lyngen er en pen mann i badehette, en habil svømmer og tillike punktlig. Alt som trengs i sporten.lars_erik skrev:Kanskje ikke :-Xdag1234 skrev:Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
Da tenker jeg vi lar Lynge opptre alene. Slik sparer vi verden for et syn man neppe noen gang vil kunne glemme :'(dag1234 skrev:Det tror jeg på. Lyngen er en pen mann i badehette, en habil svømmer og tillike punktlig. Alt som trengs i sporten.lars_erik skrev:Kanskje ikke :-Xdag1234 skrev:Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
To våte menn, med vakker hodepryd i full koreografi har verden aldri tatt skade av.lars_erik skrev:Da tenker jeg vi lar Lynge opptre alene. Slik sparer vi verden for et syn man neppe noen gang vil kunne glemme :'(dag1234 skrev:Det tror jeg på. Lyngen er en pen mann i badehette, en habil svømmer og tillike punktlig. Alt som trengs i sporten.lars_erik skrev:Kanskje ikke :-Xdag1234 skrev:Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
Jeg er stygt redd for at det ville endt slik.dag1234 skrev:To våte menn, med vakker hodepryd i full koreografi har verden aldri tatt skade av.lars_erik skrev:Da tenker jeg vi lar Lynge opptre alene. Slik sparer vi verden for et syn man neppe noen gang vil kunne glemme :'(dag1234 skrev:Det tror jeg på. Lyngen er en pen mann i badehette, en habil svømmer og tillike punktlig. Alt som trengs i sporten.lars_erik skrev:Kanskje ikke :-Xdag1234 skrev:Vi burde starte med synkronsvømming.Lyngen skrev:Godt sammentreff igjen. På sekundet denne gangen, Mr mø!
Hehe, det hadde vært så stilig sålars_erik skrev:Mens man fortvilet prøver å fortrenge bildene av Lyngen og Dag i heftig synkronsvømming :'(