- Ble medlem
- 30.04.2008
- Antall liker
- 1.398
Joan Baez - Any day now
Vedlegg
-
24.6 KB Visninger: 125
Se der ja. Du kan når du vilgismo skrev:
Jeg kan og vil det jeg ønsker jeg lars_eriklars_erik skrev:Se der ja. Du kan når du vilgismo skrev:
Snart må vi vel finne fram noen tennisracker og spille finsk fjernsynteater-tennis. Mens Dag drikker vin, og Lyngen danser i vannet. Med dertil hørende kledelig rosa badehette ;D
Jeg setter på denne jeg og.65finger skrev:denne
overraskende brabluesbreaker skrev:Jeg setter på denne jeg og.65finger skrev:denne
Den første og beste med Wolfmother.
Nesten like bra som Zeppelin![]()
Ja.A Boy Named Sue skrev:Blir mye Will Oldham om dagen (kan det være at en vår-depresjon er på vei?).
Sitter nå og lytter til en "gammel" skive fra -94 "Days in the Wake" under navnet Palace Brothers
Underlig skrue, men han lager mye bra musikk
Finnes det noe særlig av han på Spotify?A Boy Named Sue skrev:Blir mye Will Oldham om dagen (kan det være at en vår-depresjon er på vei?).
Sitter nå og lytter til en "gammel" skive fra -94 "Days in the Wake" under navnet Palace Brothers
Nei bare på cd og lp( nye pressinger fra Domino i år). Bigg Dipper har en deldag1234 skrev:Finnes det noe særlig av han på Spotify?A Boy Named Sue skrev:Blir mye Will Oldham om dagen (kan det være at en vår-depresjon er på vei?).
Ok. Fant bare noen få låter på Spotify.A Boy Named Sue skrev:Nei bare på cd og lp( nye pressinger fra Domino i år). Bigg Dipper har en deldag1234 skrev:Finnes det noe særlig av han på Spotify?A Boy Named Sue skrev:Blir mye Will Oldham om dagen (kan det være at en vår-depresjon er på vei?).
Kongebra skive65finger skrev:denne
KjempeplateTTmania skrev:Siri´s Svale Band - Necessarily so... på CD
kommer en anmeldelse om noen dagerH.R skrev:Kongebra skive65finger skrev:denne
Hovednavnet artist-messig er Bonnie 'Prince' Billy.dag1234 skrev:Ok. Fant bare noen få låter på Spotify.A Boy Named Sue skrev:Nei bare på cd og lp( nye pressinger fra Domino i år). Bigg Dipper har en deldag1234 skrev:Finnes det noe særlig av han på Spotify?A Boy Named Sue skrev:Blir mye Will Oldham om dagen (kan det være at en vår-depresjon er på vei?).