Fordi det er så mye bra gammal musikk å spille, eller så er det fordi at når barn står i fruktkø og skal kjøpe karameller.Lyngen skrev:
Demdike Stars - Elemental
Hvorfor er det så laber interesse for nye plater blant folka her?
Vel, jeg synes det aller morsomste biten er å oppdage ny bra musikk uten å forvente nye klassikere bli klekket ut. Jeg synes det er rart flere ikke er der, men mange liker vel å holde seg til det trygge og kjente som de vet de liker. Kjedelig, spør du meg :-\. Kall meg gjerne rastløs om dere vil.dag1234 skrev:Fordi det er så mye bra gammal musikk å spille, eller så er det fordi at når barn står i fruktkø og skal kjøpe karameller.Lyngen skrev:
Demdike Stars - Elemental
Hvorfor er det så laber interesse for nye plater blant folka her?
Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Flere med deg dag1234 8)dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
De mener du vel da jeg ikke er ung noe lengre :-[. Men ikke lengre siden enn at det nå er en tid med mye anger på det jeg ikke gjorde.dag1234 skrev:Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Men det å følge med på alt nytt, det kan dere unge gjøre. Samtidig som jeg virkelig håper jeg aldri slutter å utvikle meg - også smaksmessig.
Noch eingismo skrev:Flere med deg dag1234 8)dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
gismo
Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
Sikkert noen av oss gamle her som er interessert i denne nye (kommende). ..?
Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
gismo
Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
gismo
Jeg skal ta meg en trålerunde for å se om den er lagt ut i flac noen steder. Det ser jo veldig spennende utgismo skrev:Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
gismo
Kommer i april, kun lekket ut en mp3 versjon, foreløpig. Såvidt jeg veit da.lars_erik skrev:Jeg skal ta meg en trålerunde for å se om den er lagt ut i flac noen steder. Det ser jo veldig spennende utgismo skrev:Vi får vel bare håpe, vente og se ;Dlars_erik skrev:Gjør vi? Hvordan er egentlig historien bak denne? Er den spilt inn nå? Jethro Tull var jo fantastiske på 70-tallet. Men nå?gismo skrev:Dette ser vi helt klart frem tilunited59 skrev:Ian Anderson - Thick As a Brick 2: Whatever Happened to Gerald Bostock? (2012)
gismo
Du er jo en ungfole Lyngen, selv er jeg et gammelt øk. Noen ganger rett og slett et fe. Utenom de gangene jeg er en gammel gris.Lyngen skrev:De mener du vel da jeg ikke er ung noe lengre :-[. Men ikke lengre siden enn at det nå er en tid med mye anger på det jeg ikke gjorde.dag1234 skrev:Ytters individuelt, du godeste. Og aldri helt absolutt. Jeg har jo oppdaget nye sjangre de siste årene som f eks americana, ved hjelp av folk her inne. Og du har spilt mye som jeg har likt veldig godt - som du vet.Lyngen skrev:Når skal den overgangen inntreffe?dag1234 skrev:@Lyngen. Ungdommens glede er å sprenge grenser og finne nytt land, mens vi gamle vil glede oss over det vi alt har funnet. Og så er det er kapasitetsspørsmål, jeg har ikke giddis til å være i front mer og trives godt med å parasittere på dere andre.
Men det å følge med på alt nytt, det kan dere unge gjøre. Samtidig som jeg virkelig håper jeg aldri slutter å utvikle meg - også smaksmessig.
Og det er ikke mye metal som går inn i huet mitt... -et tegn.
Americana? Jo, det er jo faktisk ikke noen gammel "sjanger".
Jo, jeg er klar over at GR er et unntak her.Townes skrev:@Lyngen - Uten å ha sjekket tror eg minst 70% av det eg har listet i lyttetråden i 2012 er utgitt det samme år. Men mulig du trur det er noe gammal dritt siden det kanskje ikkje har vært nevnt i pitchfork...