Mot natt.
Vedlegg
-
37.1 KB Visninger: 167
|
Da skal den sjekkes Lyngen, takk for tipsLyngen skrev:Den nye er anderledes enn Hymns for a Dark House, så jeg synes du burde prøve den nye.gismo skrev:Har kun hørt Hymns for a dark horse.....den syns jeg ikke var mer enn en 3-4`erLyngen skrev:Tilbake til nye plater: Er det virkelig bare meg som liker Bowerbirds ????
![]()
http://open.spotify.com/album/2BPr6ZNzvL59XAvp3P2S1r
Det er en helt streit pop plate som jeg vil tro faller bredt. Flotte melodier, leknet, vakkert, godstemt og gode vokaler. Ingen superplate, men en plate som er kjempefin synes jeg. 8/10.
gismo
Ser dere begge og trumfer med en vinyl innkjøpt på konsert fredag kveld.vargen skrev:@JanR: Ser deg, og høyner med nok en FLAC:
![]()
Porcupine Tree - In Absentia.
Er det sånn det skal være så blir det jaggu vinyl om littvargen skrev:@JanR: Ser deg, og høyner med nok en FLAC:
![]()
Porcupine Tree - In Absentia.
Jasså, du drar den så langt?JanR skrev:Er det sånn det skal være så blir det jaggu vinyl om littvargen skrev:@JanR: Ser deg, og høyner med nok en FLAC:
![]()
Porcupine Tree - In Absentia.![]()
/jan
Det har du for så vidt rett i. Har klaget noe voldsomt over 2012, og denne har eg såvidt rukket spille. Kommer til å få noen runder i påskeferien tenker egBurnt_Island skrev:De som klager på musikkåret 2012 kan umulig ha hørt mye på denne (som spilles ofte her for tida)