U
utgatt60135
Gjest
Begynte litt sånn lunken; fin plate. Hørte på den igjen; Joa, denne er bra. Så, absolutt bra, så meget godt og nå digger jeg den. En plate som vokser på seg.
Hmmm, ikke gæli den. Skal gi den noen ekstra lytter.Lyngen skrev:
Begynte litt sånn lunken; fin plate. Hørte på den igjen; Joa, denne er bra. Så, absolutt bra, så meget godt og nå digger jeg den. En plate som vokser på seg.
: gismolars_erik skrev:Etter nattens fjelltur er det godt å roe ned igjen 8)
Et vennepar arrangerte grilling i hagen i natt... ;Dgismo skrev:: gismolars_erik skrev:Etter nattens fjelltur er det godt å roe ned igjen 8)
Ser mange mener dette er av Dylans svakere album. Kanskje ikke blant de beste, men ikke svakt. Dessuten er det få av hans innspillinger som rocker mer enn denne, lytt til Solid Rock og tittelmelodien. Topp musikalske bidrag av bl.a. Jim Keltner og og Spooner Oldham (er det han på B3?). Noen barmfagre gospelsangerinner bidrar også med solid trøkk.dag1234 skrev:Bob Dylan - Saved Et av hans svakere album.
Hehe. Jeg skrev 'svakere', ikke at det er dårlig. Synes det er litt ensforming og ikke så genuint som nesten alt annet han har gjort. Det er rett og slett litt kjedelig, tykkjes det meg. Med en artist som Dylan, som er helt i genialiteten i mye det han har laget - over mange tiår -må det stilles de største krav. Og så er det det der med smak og behag, spiller en rolle det og...roesok skrev:Ser mange mener dette er av Dylans svakere album. Kanskje ikke blant de beste, men ikke svakt. Dessuten er det få av hans innspillinger som rocker mer enn denne, lytt til Solid Rock og tittelmelodien. Topp musikalske bidrag av bl.a. Jim Keltner og og Spooner Oldham (er det han på B3?). Noen barmfagre gospelsangerinner bidrar også med solid trøkk.dag1234 skrev:Bob Dylan - Saved Et av hans svakere album.