Hehe, drit happens.Townes skrev:Alabama shakes - Boys & girls
Wow, sammentreff der united. Såg faktisk ikkje at du hørte på samme driten.
Om den saken er det kun én mening. Det gjelder dessuten det meste av de tidliger TT skivene, står i leksikon! 8)Lyngen skrev:
At dette er svært bra musikk er fakta så det så .
Best å ikke ta noe standpunkt til noe. Da slipper man angre seg...dag1234 skrev:Helge Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig o sen ångrar mig...
Godt å sitte på gjerdet. Spesielt når det er av piggtråd.lars_erik skrev:Best å ikke ta noe standpunkt til noe. Da slipper man angre seg...dag1234 skrev:Helge Winnerbäck - Tänk om jag ångrar mig o sen ångrar mig...
Jeg som i min enfoldighet trodde Olga Marie var Ålesunds største sanger ???dag1234 skrev:Einar Heen - Hør min sang Ålesund er 164 år i dag. Eller var det måneder? Med en slik by sang, så ønsker jeg at Brosundet åpner seg og at alt blir slukt av havet.
Er ikke renessansemennesket Gunnar "GP" Pedersen også derifra? Da må jo han være "størst"...lars_erik skrev:Jeg som i min enfoldighet trodde Olga Marie var Ålesunds største sanger ???dag1234 skrev:Einar Heen - Hør min sang Ålesund er 164 år i dag. Eller var det måneder? Med en slik by sang, så ønsker jeg at Brosundet åpner seg og at alt blir slukt av havet.
Du har som alltid rett. Men Langevåg ligger i Sula kommune. Stedet Gud glemte og som Djevelen rømte fra.lars_erik skrev:Olga Marie er aldeles ikke fra Volda; hun er fra Langevåg. Det vil si Ålesund. Nytter ikke å fornekte sitt opphav her!
Langevåg, Sula... Ålesund ;Ddag1234 skrev:Du har som alltid rett. Men Langevåg ligger i Sula kommune. Stedet Gud glemte og som Djevelen rømte fra.lars_erik skrev:Olga Marie er aldeles ikke fra Volda; hun er fra Langevåg. Det vil si Ålesund. Nytter ikke å fornekte sitt opphav her!
http://no.wikipedia.org/wiki/Langevåg
Verdens beste popalbum?lars_erik skrev:Mens man hoster og harker.
Hvertfall et av de aller beste popalbum. Dette er for meg høydepunktet når det gjelder Fleetwood Mac. Hvem som er best av Christine Perfect og Stevie Nicks? I denne sammenhengen vil jeg si Stevie Nicks.bluesbreaker skrev:Verdens beste popalbum?lars_erik skrev:Mens man hoster og harker.
Legger på den gamle lp`n min.
Hvem er best av Christine Perfect og Stevie Nicks?
Denne forvirringen; noe håp om at det er noe du vil vokse av deg? :dag1234 skrev:Endelig en mann som kan armhulefrisering, en helt fra en forvirret ungdomstid.