Er å få på vinyl, og den lyder godt
Hansern skrev:Og - ja, det skal bli godt å få denne på cd!
Hansern skrev:Og - ja, det skal bli godt å få denne på cd!
Utenfor der ja + AP landsmøte i dag. Tross alt mye hyggeligere enn hos Frp. Og selveste statsministeren hilste på meg i dag. Hyggelig .lars_erik skrev:Du oppholder deg en del i Oslo tingrett for tiden?Lyngen skrev:Hm ja, det har jeg lurt på. Urovekkende. Jeg skylder på jobben som tar på.lars_erik skrev:Er din tilstand livstruende?Lyngen skrev:Ingen i dag.
Spennende jobbLyngen skrev:Utenfor der ja + AP landsmøte i dag. Tross alt mye hyggeligere enn hos Frp. Og selveste statsministeren hilste på meg i dag. Hyggelig .lars_erik skrev:Du oppholder deg en del i Oslo tingrett for tiden?Lyngen skrev:Hm ja, det har jeg lurt på. Urovekkende. Jeg skylder på jobben som tar på.lars_erik skrev:Er din tilstand livstruende?Lyngen skrev:Ingen i dag.
Vi finner alltids noe å klage på vi mediafolk også .lars_erik skrev:Spennende jobbLyngen skrev:Utenfor der ja + AP landsmøte i dag. Tross alt mye hyggeligere enn hos Frp. Og selveste statsministeren hilste på meg i dag. Hyggelig .lars_erik skrev:Du oppholder deg en del i Oslo tingrett for tiden?Lyngen skrev:Hm ja, det har jeg lurt på. Urovekkende. Jeg skylder på jobben som tar på.lars_erik skrev:Er din tilstand livstruende?Lyngen skrev:Ingen i dag.